Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toispuoleinen, voimakas kipu kohdussa(?)?

Vierailija
28.09.2010 |

Olen raskaana rv35+5 Toissapäivänä oli kaksi kipukohtausta, ensimmäinen kesti ehkä 10 min, toinen tunnin verran. Vasen puoli mahasta kramppaa ja kipu on KOVA, vetää ihan kippuraan ja ei pysty liikkumaan. Soitin tuolloin synnärtille, sieltä käskivät ottaa panadolia ja jos ei mene sillä ohi niin näytille.

Kramppi hellitti sitten tunnissa, mutten usko panadolilla olleen mitään osuutta asiaan.

Nyt sitten kramppaa taas. Kaikkeon pahin kohta meni ehkä jo ohi, mutta mahaan sattuu edelleen kohtalaisen kovaa, vaikka makaan nytkin sängyllä kyljellään.

Kramppi tuntuu vaikka kohtu ei ole itsessään kova, eli ei supista.

Onko kenelläkään mitään hajua mitä tämä voidsi olla? Kohdun "kannatinkivutkaan" eivät tunnu kovin todennäköisiltä, kun on kuitenkin jo kolmas raskaus, eikä vielä läheskään lasketussa ajassa (edellinen syntyi 41+6)joten voi ka olettaa että kannakeet on venyneet jo aika päiviä sitten, eikä ed. raskauksissa ollut mitään tällaisia kipuja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheutti samanlaisia kipuja loppuraskaudessa.

Vierailija
2/4 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kipu on selvästi tuolla "oman vartalon" etupuolella, vauvamahan sivussa. Olen lyhyt, ja maha työntyy tosi eteen. Mahanympärys kivat 120cm.

Oikeasti huolestuttaa ihan kunnolla, ei näin kova kipu ole minusta normaalia, mutta kun menee kuitenkin lopulta itse ohi ja vauva liikkuu, niin ei ole syytä rynnätä sairaalaankaan.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin leikkaukseen, kun mulla oli kanssa todella kipeä maha oikealta puolelta navan kohdalta.

Epäiltiin umpparia....leikattiin ja olikin kuolioon mennyt rasvakasvain, eli lipooma! Oli kiertynyt itsensä ympäri:O..Lääkäri sanoi, että myöhemmässä vaiheessa olisi voinut aiheuttaa raskauden käynnistymisen ennenaikaisesti. Että mitä vaan voi olla, äitiyspolille, hop hop.

Vierailija
4/4 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisivat pari päivää aikasemmin.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi