Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arrrgh!!! mitä mieltä tällaisista vastineista toiselta äiti-ihmiseltä minulle?

Vierailija
28.09.2010 |

Eli kyseessä 3-luokkalaisen lapseni luokkakaverin äiti joka kysyi voisiko hänen lapsensa tulla tällä vkolla eräänä päivänä meille koulun jälk.

Vastasin niinkuin asia on eli että 1-luokkalaisellamme on harrastuspäivä silloin ja aikataulut sen vuoksi omanlaisensa eli siihen ei oikein kaverikyläilyt natsaa.

Hän vastasi että "no eikös ne ole iltamenoja ne harrastukset että jospa **** tulisi meille vaikka klo11-15"?

Olin jo aika käkenä, vastasin takaisin tarkan päivärytmin kys päivälle eli että 3-luokkalaisellamme on tapana kys päivänä koulun pihalla odotella ja touhuta se 1h mikä on aikaa ennenkuin 1-luokkalainen pääsee koulusta, sitten tulevat yhdessä kotiin (klo12.30), syövät välipalan, leikkivät, lepäävät/ovat vain rauhassa jos niikseen on ja tekevät läksyt.

Sitten kotiudumme minä ja mies (klo15.30) ja syömme päivällisen ja harrastukseen.

Ja eikös mitä, hän vänkää vielä tuohonkin että eikö se nyt voisi tulla meille ja niinhän on tapana toimia muissakin perheissä iltapäivisin.

Häh???

Olen ihan kurkkuani myöten täynnä hänen vänkäämistään muutenkin enkä vain tämän kys päivän tiimoilta, ei sillä mene jakeluun että maailmassa on muitakin kuin meidän esikoinen ja hänen ainokaisensa!! meillä muuttui kuviot iltapäivien suhteen totaalisesti kun kuopus aloitti koulun, sitä harjoiteltu tässä nyt nippanappa 2-vkoa kun aloitin työt.

Ja sitten tuollaista stanan jankuttamista ja ahdistelua://

ps. en ole vastannut hänelle mitään tuohon viimeisimpään enkä taida vastatakaan..

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi kuinka kivaa sisaruksen kanssa kotona. Ajattele jos tapahtuu jotain, niin mitä selität sossulle.

Sanotko, että 9v. vahti kuopusta ja luuletko, että sossu hyväksyy asian.

Iltis on sitä varten, että he ovat aikuisena vastuussa lapsesta.

T. Edellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän