Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on fiilikset, kun syntyy kolmas lapsi samaa sukupuolta kuin aikaisemmin?

Vierailija
28.09.2010 |

Itse mietin välillä kolmatta lasta, mutta rehellisesti sanoen en tiedä miten selviäisin pettymyksestä jos tulisi kolmas poika. Sukupuoli tähän asti ei ole ollut minulle mikään "issue", mutta kyllä tunnusta välillä lievästi kadehtivani perheitä joissa sekä tyttö että poika.

Lapsiani tietysti rakastan yli kaiken eikä sukupuolta tuli arkielämässä edes mietittyä, mutta haluaisin kuulla kokemuksia miltä tuntuu kun syntyy se kolmas tyttö/poika, jos on ainakin pikkuisen toivoinut sitä toista sukupuolta? Unohtuuko pettymys heti vai jääkö vaivaamaan? Harmitteleeko kenties että tuli lähdettyä vauvarumaan taas mukaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolitosissaan ilahduin, kun kaikki vaatteet menee kolmannellekin :) . Ei haittaa, vaikken tyttöä saanutkaan, meidän perhe on koossa näin.

Vierailija
22/23 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin että kolmas tyttö on tulossa niin olin pettynyt ja itketti. Ja aloin heti suunnitella että hankitaan vielä neljäskin lapsi, sillä jaksoin sitten eteenpäin. Nyt tuo nuorimmainen on jo 2,5 v, olen ihan sinut asian kanssa mutta joskus kyllä kadehdin niitä kenelle syntyy poika 2 tytön jälkeen. Mietin neljättä lasta mutta pelkään että petyn taas, vaikka nyt tuntuukin siltä ettei sukupuolella olisi väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan vaan onnea lapsesta. Siitäkin huolimatta, että olin neljännen raskauden aikana ajatellut että olisi kiva jos lapsi olisi tyttö kun sitä olisi niin mukava pukea kivoihin vaatteisiin.

t. neljän pojan äiti joka ei koskaan ole oppinut eikä opikaan ymmärtämään pienten poikien aivoituksia :=DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi