Kuinka usein vaihdat rintsikat?
Kommentit (12)
Jos ei eritystä hikoilua niin n3 pvän välein pesu. Mulla liivejä on n 20-25:t eikä mikään iso kuppi eli C, joten kuminauhat ei joudu koville. Saatan käyttää samoja liivejä jopa 3vuotta, kun eivät ole jokapäiväisessä käytössä kuitenkaan
aina pesun jälkeen uudet, käyn 3-4 kertaa viikossa pesulla...En voi laittaa suihkun jälkeen "likaisia" rintsikoita...
aina pesun jälkeen uudet, käyn 3-4 kertaa viikossa pesulla...En voi laittaa suihkun jälkeen "likaisia" rintsikoita...
Paitsi, jos hikoavat. Urheillessa on omansa, ne pesen joka käytön jälkeen ja kotona olen usein ilman.
yleensä kolmen päivän välein, urheiluun on omat, jotka pesen välittömästi. Tuuletan välillä rintsikoita parvekkeella.
AApuwa, onko näin, että tänäkin päivänä, kun suihkut ,pesuaineet ja rasvat löytyy...ei peseydytä päivittäin?????
Eikä puhtaisiin vaatteisiin vaihdeta????
HYI OLKOON
Muut liivit vaihdan noin 2-3 kertaa viikossa. Riippuu tilanteesta. Aika koville joutuisi kalliit vaatekappaleet, jos joka päivä pesisi, kun en jaksa käsinpesua harrastaa. Ja kaikki liivini on ostettu erikoisliikkeestä. En omista yksiäkään H&M-, Lindex-, KappAhl-, enkä edes Triumph-liivejä.
Ihan liian harvoin. Saatan pitää samoja... pari viikkoa ainakin. Joo tää on mun pahe.