Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34v enkä koskaan ole käynyt..

Vierailija
27.09.2010 |

..kosmetologilla! Nyt haluaisin mennä, koska naama kukkii ja on rasvainen kuin mikä, vaikka minulla on aina ollut kuiva ja herkkä iho?! Tuntuu, että jotain pitäisi tehdä.

Tietääkö kukaan, millainen on se ultraäänipuhdistus iholle ja miten tehdään, uskaltaisiko sitä kokeilla? En haluaisi että kukaan suoraan naamaani "puristelisi" niin tuo tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta..vai onko sen jälkeen naama vielä kamalamman näköinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin radikaali muutos tulee ihotyypissä niin se johtuu esim jostakin hormonihäiriöstä

Vierailija
2/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on muitakin "oireita" eli otetaan harkintaan sekin.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en enää mene, oli hirveää kun silmien päälle laitettiin laput ja kun avasi silmät niiden aikana niin ei nähnyt mitään, muutenkin kammoan pimeää (joo naurakaa vaan)

Vierailija
4/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä paljon tehokkaampi kuin se ultraäänipuhdistus, etenkin jos huolellinen kosmetologi. Käy ihmeessä kokeilemassa, pyydä kosmetologia samalla suosittelemaan ihotyypillesi sopivat puhdistustuotteet + voiteet - tällä pitäisi saada iho kuntoon.

Vierailija
5/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mulla koskaan mitään silmalappuja laitettu, voi hyvä luoja taas mitä juttuja.

Mä tykkään ultraäänipuhdistuksesta ja sen lisäksi mun kosmetologi nyppii sitkeimmät mustapäät ns. perinteisellä tyylillä.

Vierailija
6/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mistä/mniten löytää hyvän kosmetologin? Ihanko vain mainosten perusteella etsin hyvältä vaikuttavaa?

Vierailija
7/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologiliikkeitä. Isoissa ketjuissa meininki laiskempaa ja hinnat pilvissä.

Vierailija
8/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin viimeksi 79 eur. Tai itse asiassa 104 eur koska otin samaan ripsien ja kulmien värjäyksen ja kulmien muotoilun ja pikamanikyyrin.

Vierailija
9/9 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lääkärille. mustapäät hoituvat kosmetologilla hyvin, voi vaikka pyytää ensin ultraäänellä ja jäljelle jääneet mekaanisesti, ammattilaiset osaa kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi