Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me&I yms. "lapselliset" vaatteet. Minkä ikäisillä vielä

Vierailija
27.09.2010 |

pidätte niitä, tarkoitan näitä iloisen värisiä kuosivaatteita? Meillä eskaripojalla niitä vielä on mutta ovatko jo liian lapsellisia ensi vuonna ekaluokkalaiselle? Vielä ei ainakaan valita, mutta tuntuu että on eskarin ainoa poika jokka värikkäitä lapsenomaisia vaatteita.

Miten on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär on nyt 6. luokalla ,eikä itsekään pidä tarjolla olevista "bile"-vaatteista. Onneksi L&B myy ihan tavallisia lasten vaatteita tuonkin ikäiselle! Samoin isommat poikani ovat pitäneet, tosin toinen heistä alkoi 6. luokalla itse hakemaan teinimpää vaatetusta.

Vierailija
2/2 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään tykkä poikien perusseteistä, joita jo ihan vauvoillekin. Toki niitäkin on käytetty kun on saatu mutta itse en ole juuri hankkinut. Musta jotkut teinipojatkin ja aikuiset miehetkin pukeutuvat hauskasti. Toivon, että oma poikani tekisi näin myös. Mutta hän on nyt alle puolitoista vuotta ja saa vuosien kuluessa yhä enemmän vaikutaa omiin vaatteisiinsa tietenkin niin voi olla, että parin vuoden päästä on vaan jotain harmaata tai tummansininistä tai jotakin tappohirviövaatteita (niitä en kyllä varmaan kovin pienelle suostu ostamaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän