Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 79 kg ja olen 168 cm pitkä

Vierailija
27.09.2010 |

Olen isorintainen, ei kovin iso vatsa, Vaatteet ovat yleensä kokoa 40/42. Olenko mielestäsi ihan armottoman lihava? Itse en tunne oloani kauhean lihavaksi ja jaksan urheillakin todella hyvin. Paljonko kannattaisi laihduttaa ja olisiko laihduttamiseen terveydellisiä syitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin isorintainen ja tunnen itteni ihan tankiksi. Olen laihduttanut jo 14 kiloa, vielä aion laihduttaa 12 kiloa. Olen lihonut vähässä ajassa näihin mittoihin (3 vuodessa). Laihduttaa pitää senkin takia, että saisi joskus ostettua kivoja vaatteita, kun nykyään kaikki paidat pitää ostaa isoina kokoina, että tissitkin mahtuisi puseroon. Terveydellisiä syitä on tottakai. Ikää kun tulee nivelet rasittuu ja muutenkin ei ole terveellistä kun rasvaa kertyy sisäelimiin yms.

Vierailija
2/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman pituinen ja painen 62kg. Siitä on tarkoitus nyt lenkkeilemällä pudottaa pari, kolme kiloa, jotka tulivat kesän aikana. Minulla vaatteet kokoa 38. En ymmärrä miten mahdut 40 kokoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170 cm ja painan nyt raskaana ollessa vko 16 77 kg. Vartalomalli on X. Eli isot rinnat (80 C/D) vyötärö erottuu selvästi ja leveähkö lantio ja muhkea takapuoli. Ja yllätys yllätys, ennen raskautta n. 3 kg sitten koko oli M 38/40 Farkkukoko 31. Eli se on hirveän yksilöllistä miten nämä massat sijoittuu ja miten paljon oikeasti on läskiä ja miten paljon lihasta. Nyt BMI on 26 eli kyse on lievästä ylipainosta ei merkittävästä.

Laiha en ole, mutta ei voi sanoa että hirveä läskikään. Eikä ap ole myöskään.

Vierailija
4/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 61,3/167. Kyllä ainakin 10 kg kannattaisi pudottaa painoa. Tietysti on hieno juttu, että olosi on näin hyvä. Mutta, kevennyksen jälkeen se voi olla vielä parempi:)

Vierailija
5/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä ylipainoinen, oli se paino missä tahansa.

Vierailija
6/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman pituinen ja painen 62kg. Siitä on tarkoitus nyt lenkkeilemällä pudottaa pari, kolme kiloa, jotka tulivat kesän aikana. Minulla vaatteet kokoa 38. En ymmärrä miten mahdut 40 kokoon...

Mä oon 170cm pitkä ja painan 85kg ja mulla on yleensä housut kokoa 44/46 koska ahteri on isompi, mutta paidat ja takit menee kyllä koosta 42.

Olen kanssa ajoittain laihduttanut, parhaimmillaan sen 20kg ja voin kertoa että olin sellainen ruma luuviulu että hyihyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi