Oma lapsi muuttaa suhtautumisen homojen adoptioon!
Tämä on mielestäni totta, muutenkin lapsen saatuaan tulee paljon konservatiivisemmaksi. Esimerkiksi itse en hyväksy enää homojen adoptio-oikeutta kolmen lapsen jälkeen ja muutenkin olen jotenkin tiukempi arvomaailmaltani. Onko muille tapahtunut näin?
Kommentit (23)
valehdella lapselle, että mies ei voi mennä miehen kanssa naimisiin? Ja tätä ei kukaan pidä törkeänä todellisuuden pimittämisenä? Ok, voidaan toki saivarrella siitä, onko parisuhteen rekisteröinti eri vai sama asia kuin avioliitto, mutta jos yksiselitteisesti homosuhteiden oikeutetun olemassaolon kieltää, niin hyvällä mallilla on suvaitsemattomuuskasvatus.
Lapsia viisi enkä ole arvomaailmaltani ns "isojen asioiden" suhteen muuttunut konservatiivisemmaksi.
Kannatan lämpimästi adoptio-oikeutta myös homoille. Ja olen lapseni kasvattanut kunnioittamaan ihmisiä ihmisinä ja hyväksymään sen, että me olemme erilaisia keskenämme, me ihmiset :)
Yhden lapsen jälkeen hyväksyn edelleen homojen adoption. Ehkä yksinhuoltajuudesta (en itse ole yh) tajuan vasta nyt oman lapsen myötä miten rankkaa se voi olla, mutta hyväksyn toki senkin.