Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia sietämään kateellisia naisia?

Vierailija
27.09.2010 |

Olen miesten puolelta usein seksikkääksi ja kauniiksi sekä mukavaksi ja fiksuksikin kehuttu ja teen välillä myös mallin töitä. Olen korkeasti koulutettu ja tällä hetkellä opiskelen toista akateemista ammattia yliopistossa. Olen 29-vuotias ja huomaan, että saan usein naisilta todella paljon lokaa niskaan. Miten oppia elämään kateellisten ihmisten ilkeilystä välittämättä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri kohdannut kateellista ilkeilyä.

Vierailija
2/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin etköhän saa olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tarvitse olla kaunis eikä fiksu, aina löytyy joka on kateellinen jostain ja puhuu selän takana ties mitä juttuja. Ajan kanssa siihen turtuu ja tottuu eikä enää välitä.

Vierailija
4/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en ole törmännyt oikeasssa elämässä. VArmaan paksuntamalla omaa nahkaa ja olemalla edelleen luonteva ja mukava kaikille?

En tiedä miksi minä en noihin törmää. Varmaan olen sitten niin ruma ;) (normaalipainoinen, pitkä ja solakka, tohtorin tutkinto)

Vierailija
5/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et flirttaile ja keimaile heidän miehilleen niin etköhän saa olla rauhassa.

Minusta olisi suunnattoman huvittavaa, jos joku tuttu "flirttailisi ja keimailisi" miehelleni :D. Ei vaan sovi jotenkin tuttavapiirini tyyliin, eikä mieskään ole sellainen, joka tuollaisesta näkyvästi innostuisi, vaikka vähän imarreltu olisikin (tai kiusaantunut, riippuen tietysti flirttaajasta)

Vierailija
6/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä tällaisia avauksia, anteeksi vain ap:lle. Mulla on tuttavapiirissä kauniimpia ja rumempia ihmisiä, enkä mä ainakaan suhtaudu kehenkään jotenkin erityisesti heidän ulkonäkönsä takia, sama pätee menestymiseen. Musta on hienoa, jos joku menestyy, ei se ole multa mitenkään pois.

Olet varmasti sinäkin kuullut sanonnan, jossa väitetään metsän vastaavan niin kuin sinne huudetaan. Kehottaisin pohtimaan edes hetken, miten SINÄ suhtaudut toisiin ihmisiin. Voi tietenkin olla, että vika onkin niissä muissa, mutta minusta kuulostaa äkkiseltään aika erikoiselta, että olet joutunut jatkuvasti kohtaamaan tällaista käytöstä.

Itse en ole törmännyt siihen, että ihmisiä inhottaisiin sen takia, että he ovat kauniita ja menestyviä. Jos nyt ajattelen syitä siihen, että jostain henkilöstä ei pidetä, tulee ensimmäiseksi mieleen seuraavat ominaisuudet: ylimielisyys, omahyväisyys, muiden huomioimattomuus, epärehellisyys, vahingonilo.

Voiko olla vaikkapa kyse siitä, että olet jotenkin epävarma ja sen takia yrität vaikuttaa itsevarmemmalta kuin oletkaan? Tällaisetkin asiat saattavat antaa ihmisestä luotaantyötävän vaikutelman.

Vierailija
7/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä siitä jos joku on vielä kateellinen sinulle. Jonkun ajan kuluttua asia voi olla ihan toinen. Kymmenen vuotta sitten minäkin olin todella kaunis. Nyt olen keski-ikäistyvä plösö.

Vierailija
8/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetettu ottamaan muut ihmiset huomioon, kunnioittamaan vanhuksia ja en todellakaan menisi ja flirttailisi kavereitteni miehille. Meikkiä, korkokenkiä tms. en käytä arkena ollenkaan ja olen ollut mukana hyväntekeväisyystyössä ja köyhien auttamisessa. En ole millään tavalla omahyväinen tai luule olevani muita parempi. ap.

Vierailija
9/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sulle kukaan ole kateellinen ollut.

Mäkin olen "miesten (ja naistenkin) puolelta usein seksikkääksi ja kauniiksi sekä mukavaksi ja fiksuksikin kehuttu ja teen välillä myös mallin töitä (tai tein silloin kun oli vähemmän muita töitä, nykyään käytän aikani hauskempaan/tärkeämpään). Olen korkeasti koulutettu" (tohtori) ja tällä hetkellä hyvällä kansainvälisellä virkauralla. Lisäksi mulla on ihana perhe.

Kuitenkaan en saa normaalia enempää lokaa niskaan. Ehkä se johtuu siitä, että korostan ammatillista osaamistani, tai asinantuntemustani tai harrasteessani etenemistä tai asemaani vanhempana, tai jotain muuta käsillä olevassa tilanteessa relevanttia piirrettäni, en niinkään asiaan nähden irrelevanttia ulkonäköäni.

Vierailija
10/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on olleet kateellisia jopa äitini ja siskoni. Aina olin heidän kateellisten tuhahtelujensa ja kiusauksensa kohde. Itse asiassa vieläkin mutta olen ottanut sen verran etäisyyttä että eivät pääse mun päiviäni pilaamaan.

En tiennyt kyseessä olevan kateuden ennen kuin vasta aikuisena. Minäkuvani kun oli vääristynyt ja luulin olevani todella huono, tyhmä ja ruma ja sen takia he minua muka vihasivat. Totuus oli täysin päinvastainen :)

En ole tehnyt mallin hommia en mielestäni ole mikään dropdeadgorgeous..tai erityisen älykäs. Vaikka sellaisia kommentteja todella usein miehiltä saankin. Nuo kommentit ällistyttävät minua aina uudestaan. Ja naispuolisia ystäviä on vähän.

Vierailija
11/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa konkreettisia esimerkkejä siitä, miten tämä kateus ilmenee?

Vierailija
12/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, kunnioitan ihan kaikennäköisiä, kokoisia yms. ihmisiä ikään, sukupuoleen, varakkuuteen tms..katsomatta. ap.

Vierailija
13/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että johtuu kateudesta. Jotkut kommentit ovat todella vähätteleviä ja aliarvioivat ap:n älykkyyttä :S

Vierailija
14/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähättelynä, piikittelynä, porukasta eristämisenä, kaikkien pikkuvirheiden etsintänä ja seläntakana puhumisena ja juoruamisena. ap

Vierailija
15/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähättelynä, piikittelynä, porukasta eristämisenä, kaikkien pikkuvirheiden etsintänä ja seläntakana puhumisena ja juoruamisena. ap

tuollaisia ovat minun äitini ja siskoni. Tosi kiva lapsuus, miettikää.

Vierailija
16/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäiseen kateelliseen ihmiseen voi törmätä kuka tahansa, mutta jos tuntuu, että kaikki naiset ovat kateellisia, kertoo se enemmän ap:sta.

Vierailija
17/17 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäiseen kateelliseen ihmiseen voi törmätä kuka tahansa, mutta jos tuntuu, että kaikki naiset ovat kateellisia, kertoo se enemmän ap:sta.

kertoo enemmän susta kuin musta:)

ap.