Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua aivan järkyttävään korvakäytävien kutinaan?

Vierailija
27.09.2010 |

Kun tuntuu ettei töistäkään tule enää mitään kun koko ajan pitäisi olla kaivamassa kutisevia korvia :(

Ja monet rasvat ja tipat on jo käytetty, yksityisellä käyty jne.

Vinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin samasta ongelmasta... Jo vuosia, eikä ikinä korvista löydy mitään. En tiedä auttaisko joku ruokavalio tai vastaava.. Ainoastaan Afrikan ilmankosteus ja aurinko auttoi minulla joskus, mutta nyt pitää vaan kärvistellä täällä kylmässä ja pimeässä :/

Vierailija
2/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdotan kuitenkin.. Ceridal -kosteussuihketta aamuin illoin vaikka jatkuvaan käyttöön, apteekista. Pumpulituppo hetkeksi laittamisen jälkeen, niin ei valu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollet ole jo kokeillut. Ja vaikka kuinka kutisee, niin kaivaa ei saa!

Vierailija
4/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistus kerran viikossa, muuten ei kaivelua.

Vierailija
5/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitkään öljyt ole auttaneet.

Nyt olen muutaman kuukauden kiinnittänyt ruokavaliossani huomiota hiilihydraattien laatuun. Olen jättänyt lähes kaiken valkeista jauhoista tehdyn pois, samoin lähes kaikien sokerin ja siirtynyt täysjyvätuotteisiin.

Muuten syön ihan normaalia sekaruokaa.

Ja syön kyllä toisinaan karkkia ja pullaakin.

Tämä on ainakin vähentänyt korvien kutinaa selvästi. En ollut edes ajatellut koko asiaa ennen kuin nyt. Ruokavalioremontin tein painon takia, mutta näköjään on auttanut korviinkin :)

Vierailija
6/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selvitäpäs mille olet allerginen. Korvien kutina on allergiaoire. Voit myös ottaa allergialääkettä kuurina ja katsoa tehoaako (muista, ettei teho tule heti näkyviin). Sitten vaan selvittämään mikä sen aiheuttaa, itselläni sen tekee ananas ja omena.

Vierailija
7/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ceridalia suihkaus korvaan ja puret vaikka kynsiä, mutta millään et saa mennä kaivelemaan korvia. Usko pois, jo muutamassa päivässä helpottaa (riippuu toki siitä, miten pahaan kuntoon olet ne kaivanut).

Itse huomaan välillä jääväni tuohon kaiveluun koukkuun. Sitten vain päätän, että nyt se loppuu ja pääsen irti kierteestä.