Käytätkö huulipunat loppuun, jos et, mitä teet jämille ?
Näin tarkan markan/euron hetkinä olen ollut kiitollinen kaikista jemmoista, mitä vastaan on tullut, mm vanhoista huulipunista. Joo, pöpöjä ovat täynnä jne, mutta eipä ole vuoteen tarvinnut yhtään ostaa.
Ongelma on, kun osa on ns väärän väristä, mutta otin aurinkovoidetta, tarkoitettu siis huulille, joka tekee huulet valkoiset, siihen päälle kun laittaa vaikka kuinka tummaa väriä, tulee sävystä hyvä.
Kesällä käytin huulirasvaa, päälle pari tippaa nestemäistä ja jälki oli ok.
Mites muut av.laiset ? Käytätkö siveltimen avulla huulipunan roskiin, heitätkö jämän suoraan roskiin vai keräätkö yhteen, laitat pussiin ja myyt kirpparilla ?
Kommentit (6)
sen verran on punia ja kiiltoja kertynyt, etten tosiaan käytä kaikkia loppuun. Jos niihin on ehtinyt tulla sellainen "lisäaineen haju", niin heitän menemään. Ikinä en möisi. En myöskään ala läträämään voiteiden tai rasvojen avulla. Jos ei ole hyvä niin ei ole hyvä > roskiin. Vaikka olenkin vihreä aatteiltani, niin joku raja mullakin.
palkka meni pankkiin ja Kymppiin. Huulipunissa todellakin jemmat käytettiin.
Mulla on pienen pieni nivea-purkki, metallinen. Siihen päälle laitoin kaikki huulipunajämät, tikulla kaivelin huulipunahylsyt tyhjäksi ja levylle. Montaa hetkeä ei tarvinut levyllä olla, kun huulipunat olivat sulaneet yhdeksi massaksi. Sitten vaan pöydälle odottamaan jähmettymistä.
Huulipunasiveltimenäkin toimi tyhjä YSL.n valokynä. Hyvin putsattuna, tietty. Tämän tempun opetti alan ammattilainen, olisko ollut Hulkkonen tai vastaava.
Hyvä että saa tyhjää tilaa jemmoja käyttämällä.
taloyhtiössä oli ongelmana vieraat autot parkkeeras asukkaiden paikolle. Mä tarpeeksi monta kertaa kun kirjoitin etuikkunaan isolla idiootti ja takaikkunaan piirsin sydämen, sain jonkinlaista vahingoniloa aikaan.
Halpaa hupia ja EHKÄ väärin parkkeeraja jotain tajusi, tai ei.
Jossakin on varmaan paikka, jossa on paljon kadonneita huulipunia, minne lie päätyneet. :)
taloyhtiössä oli ongelmana vieraat autot parkkeeras asukkaiden paikolle. Mä tarpeeksi monta kertaa kun kirjoitin etuikkunaan isolla idiootti ja takaikkunaan piirsin sydämen, sain jonkinlaista vahingoniloa aikaan.
Halpaa hupia ja EHKÄ väärin parkkeeraja jotain tajusi, tai ei.
Jos on mieleinen hyvä puna, käytän loppuun, en tod. ala raapia millään puikolla jämiä vaan heitän hylsyn roskiin ja ostan uuden, mieluusti samanlaisen.
Jos ei tule käytettyä, väärä sävy tms, niin siivotessa aina silloin tällöin nakkaan roskiin, oli käytetty tai ei. Yksi tehokas hävitysvinkki on antaa lasten teatteri-naamiais-prinsessa-leikkeihin.
Ja hyi, kirppiksellä jos olis käytetty huulipuna, yök yök. En ostaisi siitä pöydästä mitään, menis ihan maku moisesta.