Sukupuolen määritys ultrassa; luotettavaako?
Lääkäri näytti ultrassa kahta tummaa laikkua, jotka kuulemma olisivat tytön vehkeet. Itse en siitä kuvasta mitään hahmottanut. Totesi kyllä vielä, että voi olla, että on poika ja vehkeitä ei vain näy. Eli??
Kommentit (15)
rakenneultrassa vko 21 sanottiin, että poika. Viime viikolla tehtiin ylimääräinen ultra (lääkäri teki) vkolla 27 ja poika kerrottiin olevan.
Eli kyllä täällä poikaa odotellaan, n. 99% varmuudella.
Itse en ole vielä antanut itselleni lupaa ajatella vauvaa kumpanakaan, ettei tuu pettymystä, kun menee ostamaan vaatteet ja kaikki jo.
kätilö sanoi ettei ole epäilystä. Sukupuolen varmentaa vielä vanha kunnon "sormustemppu" (joka ei muuten ole pettänyt vielä koskaan)
että tyttö tulossa. Samoin rv 20 sanoi että kyllä tuo tyttö on.
ja poikahan sieltä tuli, rv oli silloin 21
..meni vaatekaappi uusiksi.. :)
liikkuu mahan päällä roikottaessa eestaas = poika ja pyörii = tyttö.
voiko sormustestin tehdä rv 4+0? :D
voiko sormustestin tehdä rv 4+0? :D
Ja voi jo ennen rakauttakin. Ihan yhtä luotettava on!
- kun lapsi syntyy
- 4D:ssä
- lapsivesipuntiossa
Skupuoli selviää VARMASTI:
- kun lapsi syntyy - 4D:ssä - lapsivesipuntiossa
Kahdesta avnhemmasta lapsesta kyllä annettiin sukupuoliarviot rakenneultrissa ja niitä vahvistettiin vielä myöhemmissä ultrissa. Silti ne oli mulle veikkauksia - vaikka lopulta paikkansa pitivätkin.
Mutta kun tässä kolmannessa näki rv29 4d-ultrassa sukupuolen niin selvästi, en epäile yhtään.
- kun lapsi syntyy
- 4D:ssä
- lapsivesipuntiossa
Tiedän useita tapauksia, joissa on ultrassa veikattu tyttöä, ja lapsi onkin syntyessään ollut poika! se ultran antama vastaus kun ei ole 100% varma, ikinä.
jos ultraajana on kokenut erikoislääkäri, niin kyllä saa ihan tavallisestakin ultrasta erittäin luotettavan sukupuolimäärityksen. Kolme tyttöä ja joka kerta saatu oikea tieto sukupuolesta jo noin rv 12 (en nyt muista tarkasti noita viikkoja, mutta aika alkuvaiheessa kumminkin)
En luottaisi vielä tulokseen vaan odottaisin seuraavaa ultraa ja kysyisin uudelleen!