Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko raskautunut ovisnegasta huolimatta?

Vierailija
27.09.2010 |

Ovista tikutettu kp 13-17, negaa. Nyt kuitenkin kuukautiset 2 päivää myöhässä (hyvin säännöllinen kierto). Käsittääkseni kadonneesta ovulaatiosta ne voi myöhästyä myös, mutta onko joku raskautunut kierrosta, josta ovulaatiota ei ole löytynyt?

Tein eilen testin, joka näytti negaa myös. Kunnes kuivuttuaan oli muuttunut haaleaksi viivan paikaksi, mutta olen kyllä ohjeeni lukenut: älä tulkitse testiä 10 min jälkeen. Yritän kovasti...

Sitä vaan kun on useamman vuoden yrittänyt ja toivonut niin paljon, niin tahtoo olla ettei järki ja halu kulje käsi kädessä tässä kohtaa... :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa "ovuloimattoman" kierron viisivuotias tulos katselee piirrettyjä.... :D

Ovistestit näytti negaa vaikka miten testailin ja silti tulin raskaaksi. Raskaustesti näytti kyllä plussaa kun kuukautiset oli kolme päivää myöhässä.

Odota pari päivää ja tee tosi herkkä testi!

Vierailija
2/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämäkin, että ensin vuosia yritetään, ja sitten siihen päälle vielä tällainen epätietoisuus. Eikö sitä voisi sitten reilusti jatkua sama säännöllinen kaava, eikä tällaisia kierron ylityksiä turhaa toivoa antamaan!?

Testi oli kyllä ihan reilusti yliaikainen, mutta ihanahan sitäkin oli pällistellä. MUN tekemässäni raskaustestissä haamu... vaikka kuinka merkityksetön, mutta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vadelmanlehtitee ja greippimehu vaikuttavat asiaan?

-utelias-

Vierailija
4/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seuraavaan voit kokeilla jos haluat. Monet juo greippimehua että tulisi hyvät ovulaatiolimat ja on paremmat mahdollisuudet raskautua. Ja vadelmanlehti ja poimulehtiteetä juodaan kanssa, toista kierron alussa ja toista oviksen jälkeen, en nyt muista miten mutta luin siitä nuoretaidit.net sivulta! Toinen tee auttaa kiertoa valmistumaan ovikseen ja toinen tee sitten auttaa pitämään alkion tms. oviksen+hedelmöityksen tapahduttua. En tiedä onko humpuukia mutta eihän tuollaisesta haittaa ole kun on luonnon aineita. Voit kokeilla jos olet yrittänyt jo noin kauan.

Vierailija
5/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

greippimehua on tullut latkittua. Ei tosin tässä kuussa, aiemmin huomasin kyllä oviksen selkeästi, kun mehuilin. :) Tässä kuussa en ovulaatiota tosiaan löytänyt ollenkaan.

Vadelmanlehtitee oli uusi juttu mulle.

Vierailija
6/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma+Poimulehtiyrttiteet. (Näistä ei ole mitään tieteellistä näyttöä (?) mutta netissä surffaillessani törmäsin niiden mahdolliseen raskauttavaan vaikutukseen. Vadelmatee kuulemma parantaa kohdun limakalvoja, auttaa munasoluja valmistautumaan ovikseen, ovislimoja kehittymään ja ovista tapahtumaan. Join sitä kuukautisista ovulaatioon asti, tunsin ihan miten kohdussa möyri, ilmeisesti se rakensi sinne hienoja limakalvoja. Ovislimat oli myös kahtena päivänä, todella selkeät ja "hienot", tunsin myös pistelyä munasarjoissa kun munis irtosi. Sitten luteaalivaiheen join poimulehtiteetä, se auttaa kuulemma kiinnittymisessä, tasapainoittaa hormoneja jne. Mä en sitten voi vannoa näille mitään vaikutusta, kokeilimpa vaan itse niitä huvin vuoksi, todella skeptisenä. Tulin juuri siitä kierrosta raskaaksi missä näitä kokeilin, mutta se voi olla ihan sattumaa, sitä ei tiedä kukaan. Nämä teet ostin apteekista, täältä saa vain apteekista, on sen verran tujumpaa tavaraa. Ne teet ovat todella, todella pahan makuisia, mutta kärvistellen join ne päivittäin Ei ole samaa teetä mitä supermarketista saa, se kaupan vadelmatee mm. on todella hyvää mielestäni, nämä on aidoista kuivatuista lehdistä tehty, pahanmakuisia, ilman mitään makuaineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi