Pikaista apua, verensokereista!
Jos verensokeri on tunti ruokailun jälkeen 4,4 niin onko se liian alhainen? Jos on, niin mistä se voi johtua, perusterveellä keski-ikäisellä lääkkeitä käyttämättömällä miehellä?
Kiitokset jos joku osaisi kertoa. Mies sai tänään erinäisiä oireita...
Kommentit (14)
Terve mies lähti illalla ambulanssilla sairaalaan ja huolissani googletan ja yritän löytää tietoa. Itseni oli pakko jäädä kotiin että saan lapset nukkumaan.
Ja täältä ei tule kuin vi....lua takain. Olette aika törkeitä. =(
t. ap kyyneleet silmissä.
Eikä myöskään ollut enää kovin terve siinä vaiheessa kun ensihoitajat päättivät viedä sairaalaan.
t. ap
Voit myös soittaa päivystykseen tai osastolle jos miehesi on siellä, ja pyytää hoitajaa/lääkäriä selittämään mistä on kyse. Googletus voi ehkä vaan lisätä tuskaa.
t. sh
Soitahan nyt vaan rohkeasti sinne sairaalaan ja kysele miehesi vointia. Itse olen vastaavassa tilanteessa saanut hyvinkin pian suoraan lääkäriltä puhelimitse jotakin osviittaa tehdyistä kokeista tai mahdollisesta diagnoosista. Riippuu tietenkin vaivasta ja kiireellisyysasteesta..... Mutta tosiaan täältä palstalta on turha kysellä kuten huomaat.
normaali verensokeri. Mietin jos oireet olisi voinut aiheuttaa alhainen verensokeri - jos ruokailu olisi nostanut sen hypoglykemiasta tuolle tasolle. Itse en tiedä kuinka herkästi verensokeri liikkuu.
arvuutella jos et kerro OIREITA?!?
Eivät ole vielä ehtineet tutkia, aika tuore juttu. Tekevät pään TT-kuvauksen(?). Oireet ilmeisesti viittasivat aivoverenkierron häiriöön, ajattelin kuitenkin voisiko alhainen verensokeri tehdä samoja oireita.
t. ap
huolehdi liikaa! Kyllä miehesi tulee pian kotiin kunhan tarkkailevat ensin vähän aikaa.
Selviää vuodot, harventumat, kasvaimet. Jos pään TT:ssä ei ole mitään ja oireet menevät ohi, voit olla aika turvallisella mielellä. Onko miehellä ollut koskaan migreeniä?
Ei ole ollut migreeniä. Ei mitään vastaavaa.
Viime päivinä on valitellut flunssanomaista oloa ja epäillyt pientä lämpöilyä. Ei ole mitannut. Hikoillut helposti eilen ja tänään, päivällä oikea käsi puutui. Nyt illalla puutui poski ja iski kipu ohimolta posken kautta niskaan. Kielessä omituisia tuntemuksia ja puhuminen meni vähän vaikeammaksi.
Nyt kun itsekin järkevästi ajattelen, niin ei nuo kai ihan hypoglykemia oireita ole.
Miksi ihmeessä niin luulet? Mitä ihmettä luulit, että terveen ihmisen verensokerin pitää olla?