Tuletko toimeen miehesi siskon/siskojen kanssa?
Minulla on pitkälle toistakymmentä vuotta mieheni kanssa jatkuneen suhteen aikana ollut aina tunne, että mieheni siskon ei pidä minusta. En saa kyseiseen naiseen oikein mitään kontaktia ja vaikka olisin kuinka ystävällinen, hän vaan pitää minut etäällä, ei tunnu kuuntelevan kun puhun hänelle, ei ole varmaan ikinä soittanut minulle, emme ikinä tee mitään kaksin tai oikeastaan edes juttele mistään ilman, että mieheni olisi läsnä. Kenenkään muun ihmisen kanssa en ole vastaavaan törmännyt eli olen sosiaalinen ihminen, joka tulee toimeen "kaikkien kanssa". Mistäköhän tällainen käytös voisi johtua? Onko tavallistakin että siskot jotenkin mustasukkaisia veljistään?
Kommentit (24)
mutten edes oleta meidän olevan mitään sydänystäviä. Emme soittele, ei minulla ole edes kälyni puhelinnumeroa, eikä hänellä minun. Emmekä tee mitään kaksin, ja keskustelemme vain yleisellä tasolla hyvääpäivääkirvesvartta -tyyliin. Ikäeroa meillä ei ole kuin 4 vuotta, mutta voisimme silti asua vaikka eri planeetoilla, sen verran läheisiä olemme. Mutta miksi ihmeessä minun pitäisikään jotenkin erityisen läheinen olla mieheni siskon kanssa?
Minusta on ihan loogista, että käly soittaa nimenomaan veljelleen vaikkapa niissä lapsiamme koskevissa asioissa. Herran jestas, eiväthän ne ole pelkästään minun lapsiani, kälyni veli on näiden lasten ISÄ, jonka voi olettaa olevan ja jonka tulisi olla aivan yhtä tietoinen lastensa asioista ja elämästä kuin minunkin. Ei kälyllä siis pitäisi olla minkäänlaista syytä soitella minulle.
Muuten, en pahemmin soittele edes anoppini kanssa, vaikka hänenkin kanssaan tulen toimeen. Kyllä anoppikin hoitaa asiat pääasiassa poikansa kanssa, koskivat ne sitten lapsia, synttäri- tai joululahjatoiveita, puolin ja toisin kyläilyä tai mitä hyvänsä.
- kerron palkkani- olen akateeminen- ja eipä näy miehen siskoa kylässä- ei
miehelläni on kolme kivaa ja mukavaa siskoa. Kaksi heistä on minua reilusti vanhempia, mutta aina meillä riittää jutunjuurta kun tavataan. Varsinaisesti emme keskenään heidän kanssaan tapaa, mutta esim. tekstareita lähetellään toisinaan. Yksi siskoista on samaa ikäluokkaa kanssani ja hänen kanssaan ollaan tekemisissä enemmän, olen ollut hänen kaasonsa ja tulemme oikein hyvin juttuun. Olisi kurjaa, jos olisi jotain eripuraa!
Nähdään aika harvoin, mutta ihan mukava tyyppi hän on. Ei kyllä tulisi mieleenkään, että hänen kanssaan pitäisi soitella?! Ei, vaikka kuinka on lapsen täti.
Meillä on kohteliaat, mutta etäiset välit.