Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Helsingin ydinkeskustan ravintolasuosituksia.
26.09.2010 |
Naisporukka teatterireissun jälkeen kaipaa vinkkiä hyvästä ruokapaikasta Helsingin ydinkeskustasta. Kiinalainen ei kelpaa, mutta muuten ollaan avoimin mielin.
Mihin mennä? Missä kohtuullinen hintataso (ei siis mitään Chez Dominiqueta...)? Mielellään paikka, johon saa tehtyä pöytävarauksen.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sasso tai Salutorget tai Fishmarket Kauppatorin kupeessa. Tai Strindbergin yläkerta.
Kaikissa noissa hyvää ruokaa ja erinomainen palvelu.
Todella hyvää ruokaa ja palvelukin ok. Pöytävaraus tosiaan kannattaa tehdä!
tällä hetkellä Farang ja Juuri. Aivan mieletön hinta-laatu-suhde. Farangin drinkki Lady-Boi on stadin paras drinkki.
Alue: Aihe vapaa
ruokapaikkaa, joka on auki kymmenen jälkeen enkä tiedä kuinka itselle ruoka maistuisi noin myöhään.