Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit riitelivät niin rajusti, että heidän lapsensa pakeni rappuun yksin.

Vierailija
26.09.2010 |

5-vuotias poika juoksenteli pitkin rappua häiriintyneen oloisena ja ajeli yksin hissillä edestakaisin klo 14.03. Tunnin karjuivat toisilleen ja paiskoivat korkokenkiä pitkin asuntoa, niin, että meidän 3 v tyttö heräsi päikkäreiltä ja sanoi "kova meteli" vaikka meillä oli hiirenhiljaista. Onko lastensuojeluasia? Heillä on toinenkin lapsi, 9 v tyttö, joka ilmeisesti joutui todistamaan vanhempiensa tappelua :(

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut hakea hänet teille turvaan, ja mielellään käydä myös hakemassa sen 9-vuotiaan. Jos tilanne oli niin paha ettet naapurina oskaltanut puuttua olisit soittanut poliisit.

Kasva aikuiseksi. Siis naapurisi ovat A-luokan idiootteja, mutta et sinäkään mitään mitalia ansaitse.

Vierailija
22/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne riiteli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Ei tuollaiset riidat kuulu lapsiperheisiin. Sosiaalitantan käynti voisi saada vanhemmat ajattelemaan asiaa ja pitämään jatkossa mölyt mahassaan. Tarvitsevat selvästi herätyksen joten tee se lasten takia.

eihän tuo nyt kovin kivaa ole mutta ei se nyt sitä tarkoita että lapset pitää ottaa huostaan jos isä/äidillä on JOSKUS vähän vahvempaa sanottavaa. Piäisikö mun aina vaan joka asiassa silitellä kumppanin (lasten isän) päätä vain siitä syystä että mulla on lapsia?! Ei todella. Silloin sanotaan kun sanottavaa on ja joskus kieltämättä voi desibelitaso hieman kohota. Ihan normaalia minun mielestäni.

Omat vanhempani eivät "uskaltaneet" (?) riidellä normaalisti ja ne olikin sitten ihan ihme mörköjä avioliitossaan ja erosivat lopulta, minun ollessa jo täysi-ikäinen.

Vierailija
24/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne riiteli?

ja karjui avovaimolleen niin että meille asti kuului.

ap

Vierailija
25/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paiskoivat korkokenkiä?

Vierailija
26/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kuunnella tällaista pyhäpäivänä.

ap

Vierailija
27/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Ei tuollaiset riidat kuulu lapsiperheisiin. Sosiaalitantan käynti voisi saada vanhemmat ajattelemaan asiaa ja pitämään jatkossa mölyt mahassaan. Tarvitsevat selvästi herätyksen joten tee se lasten takia.

eihän tuo nyt kovin kivaa ole mutta ei se nyt sitä tarkoita että lapset pitää ottaa huostaan jos isä/äidillä on JOSKUS vähän vahvempaa sanottavaa. Piäisikö mun aina vaan joka asiassa silitellä kumppanin (lasten isän) päätä vain siitä syystä että mulla on lapsia?! Ei todella. Silloin sanotaan kun sanottavaa on ja joskus kieltämättä voi desibelitaso hieman kohota. Ihan normaalia minun mielestäni.

Omat vanhempani eivät "uskaltaneet" (?) riidellä normaalisti ja ne olikin sitten ihan ihme mörköjä avioliitossaan ja erosivat lopulta, minun ollessa jo täysi-ikäinen.

että ei meillä kyllä olla ikinä mistään huoraamisesta ja alapääasioista riidelty.. lasten kuullen eikä muutenkaan..

Vierailija
28/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai eim. kirjankulma? Aika tarkkaan ne kyllä heitti, jos se oli aina se korko-osa kengästä, joka seinään napsahti.

Vierailija
29/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa noissa tilanteissa on soittaa poliisit paikalle melun takia. Poliisi tulee paikalle ja tekee viranomaisena sen ls ilmoituksen tarvittaessa, eipä tartte itse miettiä.

Vierailija
30/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihenhän riittää huoli lapsista ja kyllä vanhempien raju riita on selkeä syy olla huolissaan lapsista.

Esimeiden heittely teidän väliseen seinään rikkoo teidän kotirauhaa, joten poliisille voit tehdä myös tutkintapyynnön/rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta

Vierailija
31/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe joutuu seurantaan

Vierailija
32/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet vaan paukkuu. Umpihullu perhe.

ap

Vierailija
33/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista mainita että perheessä on kaksi pientä lasta, voivat parhaassa tapauksessa ottaa sossut jo mukaan kotikäynnille.

Vierailija
34/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lasta äläkä tänne kirjoittele.

Vierailija
35/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelet tuollaista riitelyä ja seuraat tilannetta ovisilmästä.

Nyt se lapsi talteen sieltä rappukäytävästä ja heti! Sitten menet soittamaan ovikelloa ja otat sen 9-vuotiaan myös teille. Kerrot samalla että jos tilanne ei rauhoitu niin soitat poliiseille jotka tekevät myös lastensuojeluilmoituksen.

Tuollainen riitely ei ole normaalia missään olosuhteissa, eikä varsinkaan lapsiperheissä.

Jos et uskalla mennä hakemaan lapsia, niin soita edes poliisit paikalle. Jonkun täytyy välittää lapsista, jos ei vanhemmat sitä tee niin ole kiltti ja välitä edes sinä.

Vierailija
36/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet vaan paukkuu. Umpihullu perhe.

ap

Nyt soitat apua tai menet itse auttamaan sitä lasta.

Vierailija
37/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole aika normi juttuja. Johan sais huostaanottoja tehä, jos sillä perusteella niitä tehtäisiin.

Vierailija
38/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kuunnella tällaista pyhäpäivänä.

ap

ja vielä pyhäpäivänä riidellään....!!! Porvoossa sattuu ja tapahtuu!

Vierailija
39/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan nettiin ihmettelemään, että 5-vuotiaas juoksentelee yksin rapussa, kun vanhemmat tappelee, mitähän pitäs tehdä?! HALOO!

Mene seuraavan kerran kysymään, että mikä on hätänä? Tarvitsetteko apua? Jos ei auta, niin sitten muuta apua paikalle. Kyse on sentään lapsista.

Vierailija
40/46 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän perheriidat ole aika normi juttuja. Johan sais huostaanottoja tehä, jos sillä perusteella niitä tehtäisiin.

Siitä onko se huostaanoton peruste päättää sosiaalityöntekijä, mutta ap:n pitäisi jos soittaa poliisille. Tottahan vanhemmilla voi olla erimielisyyksiä, mutta niiden ratkominen tavaroita heitellen lasten nähden ei ole hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi