BB-Marika valitti kengistäkin jotka ilmaiseksi sai :(
Kaikki muut olivat tyytyväisiä kenkiinsä ja Marikankin kengät sai kehuja, mutta Marika itse alkoin taas vinkumaan. Ei sellaista jaksa enää kuunnella. Tänään on todennäköisesti Marikan vuoro lähteä, ja Habib myös.
Kommentit (10)
Marika on BB:n mustahevonen, voi viedä koko potin, koska on vähän hömppä ja aito, se puree ihmisiin.
Jos jotain saa lahjaksi pitääkö siitä alkaa pillittää ettei tykkää lahjasta vielä kaiken kansan edessä. Kyllä kaikki on saanut lahjoja joista ei pidä, mutta kyllä mä oon opettanut jo lapsille että silloin pitää vain kiittää kauniisti ja jos ei lahja miellytä myöhemminkään niin ainahan sen voi myydä. Kyllä Marika taas löi arkkuunsa nauloja näyttämällä kuinka kiittämätön on. Pari päivää sitten vielä säälitti se kun muut asukkaat ei selvästi hänestä pidä, mutta kyllä meni pisteet munkin silmissä.
Mua on kyl kans alkanut ärsyttää se Marikan ääni ja kun se on koko ajan neuvomassa ja tuomassa niitä omia mielipiteitään esille.
West Coast-merkkisiä kenkiä ilmeisesti. Mulla on itellä niitä kahdet ja on tosi hyvät jalassa ja kivan näköisiä.
Muakin ärsyttää sen ääni tai oikeestaan se että sitä ääntä saa kuunnella koko ajan.
Kyllä Marika on varmasti mukava tyttö, mutta ei sitä kyllä kukaan kestä 24/7. Talon ilmapiiri muuttuisi varmasti jos Marikasta pääsisi eroon.
Marika kyllä aiheuttaa ristiriitaisia tunteita, toisaalta hän on kiva ja hyväsydäminen, mutta toisaalta taas ärsyttävä höpöttäjä. Varmasti on piikki asukkaiden lihassa.
Oletko oikeasti katsellut BB:tä. Se että joku ihminen ärsyttää niin sille ei voi mitään. Marika peittää jatkuvalla höpötyksellä muut alleen ja kukaan ei halua edes jutella mitään kun joka asiasta Marika saa kuitenkin aikaan 10min puheen. Voisi Riikastakin saada paljon enemmän irti jos Marika saadaan ulos.
Jos Marika jää taas viikoksi niin toi porukka ei kestä sitä, enkä mä.