Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttävää! Vauva 5kk nukkuu

Vierailija
26.09.2010 |

30min pätkissä 4-5 krt päivässä ja sama rytmi ollut jo 3kk. Ei yhtään enempää, sisällä tai ulkona, ei mitään väliä. Vaunuissa huutaa pää punaisena eikä nukahda ilman sylissä keinuttelua..

Muita samanlaisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani nukkui samoin, ja puoli tuntiakin oli hyvä saavutus kerralla. Mitään ei voinut tehdä, koska a) ei ehtinyt b) lapsi heräsi pienimmästäkin risahduksesta. Myös yöt katkonaisia, heräsi 10-20 kertaa yössä.

Noin 1-vuotiaana alkoi nukkua pidempiä päikkiä. Sitä ennen oli tosi rankkaa. Kahdehdin vain kavereita, joiden lapset nukkuivat 5 tunnin päikkäreitä ja äidit sillä aikaa harrastivat, nukkuivat, tekivät kotitöitä, kävivät suihkussa jne.

En osaa muuta sanoa kuin että tsemppiä!

2 v. pojan äiti

Vierailija
2/7 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään poika nukkuu pidempiä päikkäreitä, mutta nukkuu ylipäätään todella vähän. Yöunet n. 8-9 tuntia ja päikät 1-2 tuntia. Ei jää mulle hirveästi uniaikaa, kun lapsi nukkuu päikätkin hoitajan kanssa kun olen töissä.

Unirytmi menee edelleen helposti sekaisin, joten tuntuu siltä, että jatkuvasti suunnittelen elämää sen mukaan, että saisi lapsen nukkumaan sopivasti.

En halua masentaa sinua, toivottavasti oma lapsesti rupeaa nukkumaan paremmin. Jos ei niin ehkä tämä auttaa varautumaan etukäteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan useimmiten 50min pätkissä, mikä tosiaan on enemmän kuin tuo puoli tuntia, mutta näitä mahtuukin sitten päivään vain pari kolme. Esikoinen nukkui pitkiä päiväunia, mutta toinen ja kolmas näitä pikkupätkiä. Ja yöt on kaikilla olleet tosi risaisia. Kakkonen alkoi 10-kuisena nukkumaan yksiä unia, ja ne yhtäkkiä olivatkin sitten 3 tuntisia. En ole osannut unia pidentää, eli en osaa auttaa. Mutta sympatiat saat täältä kyllä!

Vierailija
4/7 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ystävieni vauvojen/lasten vauvakuiskaaja (he keksivät nimen), en tiiä miksi ne koliikkivauvatkin nukkuu meillä 7h yöllä putkeen :) on mulla kaksi omaakin ja molemmat nukkuivat jo 1kk:n iässä läpi yön. tsemppiä sulle ja koita olla rauhallinen ja rento, vaikka vauva huutaisi :)

Vierailija
5/7 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytkö palvelujasi? Meillä olisi tarvetta :) Sähän voisit ottaa vauvat teille hoitoon öiksi, kunnes oppivat nukkumaan kokonaiset yöt kotonakin... *haaveilee moisesta palvelusta*

Viime yönä meillä pisin yhtenäinen unipätkä taisi olla 2 tuntia, alkaa äiti olla vähän väsynyt...

Vierailija
6/7 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen turun seudulta :) terveisin 5

Vierailija
7/7 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen nukkui 6-viikon iästä lähtien täydet yöunet, mutta ei päivällä ollenkaan. Osasin olla kiitollinen hyvästä yöstä, eikä siis haitannut, vaikkei nukkunutkaan päivällä. Myöhemmin alkoi nukkua myös päivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi