Lue keskustelun säännöt.
Miten PÖLYALLERGIA oireilee?
26.09.2010 |
Hengenahdistuksena? Miten erottaa esim. astmasta?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oireina on aivastelu ja yöllinen nenän tukkoisuus.
Silmät myös kutiaa. Nenän tukkoisuus mulla hankalin oire, silloin välillä tuntuu, ettei saa kunnolla henkeä.
Lopulta kuitenkin selvisi että niiden talo oli ihan homeessa ja oireet johtuivatkin siitä.Muuttivat pois,ja oireet loppuivat kuin seinään
Mulla oireina on silmien kirvely limaisuus hengen ahdistus ja tukkoisuus mulla on myös astma jota olen itse 2 vuoden tupakoinnilla pahentanut lisäksi kissa, hiekka pöly ja siitepöly allergia. Opiskelen siivous ja puhtaana pito alaa montakertaa olen yritnyt lopettaa astman takia ei ole onnistunut lopettaminen ku kaikki valittaa et miksi en jatkais tätä. Syy en pysty tekemään työtä aineiden kanssa enkä pölyjen keskellä. Olen vasta ollut kipeänä mutta olen valitettavasti sellaisessa paikassa topissa joka estää parantumisen koska olen koko ajan alttiina pölylle. Mulla on ollut myös hevos allergia ja koira allergia hevostenkanssa en ole ollut tekemisissä vuosiin joten en voi olla varma olenko enää koirien kanssa en oireile jos en kauheasti pyöri niissä kiinni.