Uskotko,etä miehet pitävät ennemmän muotitietoisista, meikatusita naisista
tai luonnollisista, vain vähän meikkiä tai ei ollenkaan ja "normivaatteet" omaavista naisista eli voi olla päällä myös ei kuuminta hottia muotirintamalla-vaatteita. Mitäs luulet?
Kommentit (11)
Veikkaisin, että hyvännöiset, vaatteistaan huolehtivat nuoret miehet kyllä olettavat naisiensa toimivan vähintäänin samalla lailla.
Tuskin tällaiset pk-seudun kundit olmia vierellään katselisivat...
ja huolitellut näköiset ihmiset aina enemmän positiivisyta huomiota saa. Kokeile vaikka ;D
pitävät huolitelluista naisista, oli kyse sitten hiuksista, meikistä tai vaatteista. Se että nainen näkee vaivaa oman ulkonäkönsä vuoksi antaa paremman kuvan koko olemuksesta kuin homssuinen viidessä-minuutissa-seinästä-repäisty.
Meikin ei tarvitse olla raskas, vaatteiden ei tarvitse olla viimeistä muotia tai provosoivia vaan ennemmin tyylikästä
pidä kummastakaan naistyypistä, vaan jokainen mies on yksilö, joka tykkää sitten mistä tykkää. Esim. mun mies ei ole kiinnostunut ulkonäöstä juuri ollenkaan, mikä on välillä jopa sääli, koska olisi kiva kuulla joskus kuulla kehuja esim. vaatteista. Mutta ei. Tosin sellainen ulkonäköpreferenssi hänellä on, että ei tykkää sellaisista hyvin laitetuista naisista.
usko, uskon että jopa miehet ovat erilaisia ja pitävät erilaisista asioista ja viehättyvät eri tyyppisistä naisistakin. Siltä se ainakin näyttää, kun katsoo onnellisia pareja, hyvin erityyppisiä miehiä ja heillä erilaisia vaimoja/tyttöystäviä.
Tätä pitäisi kyllä kysellä miehiltä, ei naiset voi tietää, vaikka luulevatkin tietävänsä kaiken miesten puolesta -ja paremmin kuin miehet itse.
Tämä luonnollisuus on tietysti harhaa... Pitää olla huoliteltu ilman, että näyttää "laitetulta". Sellainen muka "meikitön", mutta silti tasainen iho, kauniit ripset jne.
Toki on miehiä, jotka pitää selvästi laitetuista ja puetuista, mutta mun kokemuksen mukaan naapurintyttömäisyys puree paremmin. Hyvä esimerkki on pikkusiskoni: toinen on sellainen puolivaatimaton eloveena, hoikka ja nätit meikittömät kasvot ja toinen taas hoikka ja nätti + todella laitettu ja puettu. Voi vaan arvata, kumpi saa paremmin seuraa. Tuo toinen on jopa liian "näkyvä" ja miehet ei uskalla lähestyä.
olen muodikas ja trendikäs,mutta en meikkaa =D
tiedan etta tykkaa tyylikkaasti ts. klassisesti pukeutuvista (ei siis pintamuotia orjallisesti seuraavista, ja ennen kaikkea ei "mutton in lamb's clothing" tyyppisista tai sitten "pimumaisista") naisista, jotka voivat meikata tai olla meikkaamatta, mutta tarkeaa on ettei meikkausta huomaa meikiksi (eli siis ei esim. luomivaria).
makunsa. Itse pidän luonnollisella tavalla itsestään huolta pitävistä naisista. Meikkiä saa olla, mutta sen pitää olla naturelle.
Pidän muutenkin klassisesta tyylistä.
M36 eiku tatuoitu jätkä eiku Tero eiku mikäsenytoli
tavisvaatetyypit tykkää tavisvaatenaisista
Oma mieheni EI HALUA että meikkaisin jatkuvasti (onneksi), eikä todellakaan haluaisi minun pukeutuvan mihinkään "muotivaatteisin". Oma tyyli on se paras, ja se on kaukana pintamuodista (myöskin kaukana harmaasta hiirulasesta :)