Vetäisitkö pultit
jos miehesi ei olisi tähän mennessä (11.30) tullut kotiin ryyppyreissulta mutta sinulla olisi pieni käry siitä, missä hän voisi olla? Etkä siis tiedä, onmko hän vieläkin kännissä vai jo selvinnyt.
Kommentit (10)
Vedin eilen pultit miehen örvellyskännistä.
Ei pysynyt pystyssä ja meinasti rikkoa kirjahyllyn lasin.
Katsotaan nyt, kuinka kauan katson tuota menoa.
Meillä siis tuo tilanne nyt. Miehestä ei ole kuulunut mitään sitten viime yön ja nyt en ole jaksanut edes perään soitella.
Tämä ei siis ole mieheltä mitään uutta. Viimeksi hän päätti baariehtoon jälkeen lähteä mökille (eikä tietenkään ilmoittanut minulle) ja soitteli vasta yhden aikoihin päivällä (olin yrittänyt monta kertaa soittaa eikä ollut vastannut). Ja silloin olin viimeisilläni raskaana.
Mies ei tosiaan kovin usein käy baarissa ja kun käy, näin käy melkein aina. Suoraan sanottuna vituttaa eniten se, ettei mies voi ilmoitella mitään. Kyllä minä pärjään näiden kahden lapsen (4v. ja 3kk) kanssa ja kotityötkin sujuvat tässä ohessa.
Muuten ihana mies, mutta tämä on juuri näitä vikoja.
eikä tarvitsisi enää tullakaan. Mutta meillä ei onneksi tällaista pääsisi tapahtumaan.
Minun luokseni olisi turha yrittää tuollaisen jälkeen. Jos aikuinen mies ei osaa pitää kiinni lupauksistaan, saa minun puolestani olla yksin. Jos ei osaa juoda sivistyneesti, voi vapaasti valita kännäämisen ja minun väliltä.
Jep, mies raahasi itsensä kotiin ja aivan ympäripäissään. Ja mies ei laisinkaan ymmärtänyt, miksi olen vihainen.
Hyväksyin kyllä syyn, miksi ei ollut yötä kotona, mutta en sitä, että oli humalassa. Eipä kauaa täällä ollut vaan lähti etsimään takkiaan (jossa avaimet ja känny). Tiedä sitten koska tulee takaisin, mutta mä ainakin otan lapset ja painun siskoni luokse (joka asuu viereissä talossa).
Harmittaa, kun huomennakin kaikki jää mun vastuulle. Mies tuskin tekee muuta kuin huokailee sängyn pohjalla krapulaansa.
Tosin en koskaan olisi seurustellut tuon kanssa, en mennyt naimisiin, en tehnyt lapsia jne., joten sinänsä mahdoton kuvitella tuota tilannetta.
eli alkoholisti, joka pystyy olemaan pitkiäkin aikoja juomatta mutta kun juo, homma riistäytyy käsistä. Pian olettekin jo tilanteessa, että mies saattaa kadota ryyppyreissuilleen ilmoittamatta etukäteen.
Miehen pitäisi ymmärtää että tuo ei ole normaalia, ja teidän pitäisi hakea apua tilanteeseen.
ja mulle olisi ihan sama olisiko viela humalassa vai selvinnyt, mita ihmeen valia silla muka on? Mutta onneksi meillakin tama olisi taysi mahdottomuus...
eikä tarvitsisi enää tullakaan. Mutta meillä ei onneksi tällaista pääsisi tapahtumaan.