Jos olisi pakko harrastaa ryhmäseksiä kolmen kera, kumpi mielummin:
Sinä, miehesi ja toinen mies vai sinä, toinen nainen ja miehesi?
Nyt ei kelpaa vastaukseksi "en ikinä harrastaisi kimppakivaa".
Kommentit (42)
Olen kyllä ollut sängyssä toisen naisen ja hänen miehensä kanssa nuorena, mutta oman miehen kanssa en toisen naisen kanssa olisi.
En siis haluaisi mitään sandwichia, mutta olisi ihanaa kun toinen mies hyväilisi minua toisen paniessa. Ja jatkaisi kun ensimmäiseltä tulee.
Jonkun mainitsema toinen pari olisi ehkä vielä kiihottavampaa.
mutta todennäköisesti eri syistä kuin muilla. Mä kun en tiedä mitään kuumempaa kuin kaksi miestä keskenään hommissa. Ai jai, ei välttämättä tarvitsisi edes itse osallistua, pelkkä katseleminen riittäisi jo pitkälle.
Sinä, miehesi ja toinen mies vai sinä, toinen nainen ja miehesi? Nyt ei kelpaa vastaukseksi "en ikinä harrastaisi kimppakivaa".
Vain ja ainoastaan minä, miehesi ja toinen mies. Ja mikä ettei vielä kolmaskin. Tai neljäs. Tai ihan lauma. Naisia siihen ei tarvittaisi :)
Hmm Toki oma armas on paras? Mutta joskus hurjassa nuoruudessa! parikin kalua oli kädessä ja ainakin yksi hampaidenvälissä.
Kokeillut olen myös kolme miestä ja toinen nainen kokoonpanolla :)
Siis niin tekis mieli katsela kun atleetti uros nai mun vaimoa pitkään ja nautinnollisesti. Samalla sen uroksen vaimon kanssa istuttaisiin puolisylikkäin, hyväiltäisiin toisiamme ja katseltaisiin pieneltä etäisyydeltä.
Mutta kolmen kimpassa oikeestaan sama että onko mmn vai mnn. Kaikki kuulostaa hyvälle ja nautinnolliselle. Visuaalisestikin aika sama. Siis kaksi naista näyttää namille, mutta kun katselee naimista, varsinkin jos omaa vaimoa naidaan niin mikäs sen parempaa.
jos tuommoiseen pakotettaisiin. Tyhmää spekuloida täällä asioilla, joka olisi toteutuessaan rikos.
Tarkoitin nyt vaan kysyä, kumman vaihtoehdon valitsisit.
Tarkoitin nyt vaan kysyä, kumman vaihtoehdon valitsisit.
koska en hyväksy tuommoista. En edes hyväksy huumoria aiheesta, koska huumorilla yritetään saada asiasta hieman hyväksytympää.
milloin kimppakivasta on tullut rikollista?!?
Jos HALUAISIT harrastaa ryhmäseksiä kolmeen pekkaan, sinä ja kaksi miestä vai sinä, toinen nainen ja mies?
Onpas täällä taas ihme porukkaa liikkeellä, "ei hyväksyttävää" jep jep.................
Ap
voi ymmärtää, niin sellaisessa tapauksessahan se olisi. Ja käytät muuten mielestäni ihan harjaanjohtavaa nimeä haureuden harjoittamisesta.
mitä tiukkapipoja. Minä ja kaksi miestä, koska en haluaisi mieheni panevan jotain toista naista:)
*** ******, mitä tiukkapipoja. Minä ja kaksi miestä, koska en haluaisi mieheni panevan jotain toista naista:)
sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
Tulipahan vielä makoisat naurut ennen makoisia unia:D
Haluan kaksi miestä minusta pitämään hyvää huolta. Toki haluan myös miehistä itse pitää huolta, mutta valitettavasti esim. 69 ei onnistu, eli en pysty samanaikaisesti nauttimaan ja tekemään töitä.