Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoh-hoijaa.. juuri olen mesonnut isoon ääneen kaikille tutuille, että meille ei enempää lapsia tule

Vierailija
25.09.2010 |

ja nyt onkin ehkäisy pettänyt ja olen raskaana!

Tietysti pidämme tämän lapsen, mutta jotenkin hävettää että juuri olen laittanut kaikki vauvakamat pois/myynyt ne, ja isoon ääneen selostanut kaikille että meidän lapsilukun on nyt täynnä ja enempää ei jakseta.

Mitä miettisit, jos joku lähipiirissäsi olisi tällä tavalla sanonut, ja tyyliin ensi kuussa kuulisit, että onkin raskaana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan naureskelisin, että jaahas, mieli sitten muuttui.

Naureskele sinäkin. Ei nuo asiat muille kuulu, eivät edes suloiset vahingot.

Ja onnea!

Vierailija
2/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni kävi muuten samoin ;-D

Tyttö on nyt lukiossa..

Onnittelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tämä kerrokin enemmän minusta kuin sinusta? Ajattele niin. Tosiystävät ja ne parhaat sukulaiset onnittelevat ja ovat iloisia puolestanne eivätkä aina ajattele epäluuloisina, että tässä on nyt huijattu, miksi ja mikä taka-ajatus koko hommassa...

Vierailija
4/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kierukkaa.

T: kapselilainen

Vierailija
5/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olette luopuneet ajatuksesta ja nyt onkin sitten käynyt onnellinen yllätys ja oletkin tullut raskaaksi.

Vierailija
6/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilumpaa vaan sanoa, että nyt tuli tällainen yllätys.

Vierailija
7/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että noloa kun aikuisilta pettää ehkäisy

Vierailija
8/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yli 21vuotiaat kyllä tietää mitä tapahtuu jos ei käytä ehkäisyä tai se pettää.

Kyllä avioliitossa yhtä lailla syntyy lapsia mutta kukaan ei silloin edes epäile voisko olla että ehkäisy petti.Vaan silloin aina jos lapsi syntyy avioliiton ulkopuolella yllättäen kaikki päivittelevät asiaa.

Vierailija
9/9 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samalla tavalla julistanut että porukka on nyt tässä, lapsia siis kaksi, nyt jo kouluikäisiä. Toisaalta päätös on ollut ensisijaisesti miehen, itse olisin aikonai ollut halukas isompaan lapsilaumaan. Nyt kuitenkin huomaa miten helppoa elämä on kun lapset on isompia. Mitään vauvakamoja ei siis todellakaan ole. Kuitenkin melkein joka kuukausi toivon salaa mielessäni että jospa ne kuukautiset jättäisivät tulematta ehkäisystä huolimatta.