11cm mies featuring: Miksi kondomit suunnitellaan niin isoiksi?
Kommentit (61)
No meillä taas ihmetellään, miksi ne ei ole järjestään isompia.
En tiedä, koska Suomessa alettiin käyttää kondomeita.
Kondomi on paholaisen keksintö tukahduttaa ja kadottaa aavikkoon siemenet. Ihan sama kuin anaaliseksi. Eli kondomin käyttö on suoraan homoutta!
Vierailija kirjoitti:
Milloin kondomien käyttö yleistyi Suomessa?
Kondomit ovat löystyneet Suomessa vuosina 77-81.
Eilen meni puolikas pakettia kondomeita. Yhdessä paketissa on viisi kondomia joten käytin kaksi ja puoli. Olen melkoinen suorittaja.
Osta paketti kertakäyttöhanskoja. Leikkaat ne sormiosat irti ja kappas, sinulla on viisi eri kokovaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pienempiä, tilaa Intiasta. Sikäläisillä pienet vehkeet ;)
Ei ole olemassakaan pieniä vehkeitä. Löytyy sopivia ja epäsopivia.
Vierailija kirjoitti:
http://www.hs.fi/juttusarja/hyvinvointi/artikkeli/Iso+nenä++iso+penis/1…
"Ranskalaismiehillä peniksen pituus lepotilassa oli keskimäärin 10,2 senttiä ja täydessä erektiossa 14,5 senttiä. Vain 12 prosentilla siitin oli erektiossa yli 16 senttiä."
Tuossa on aika hyvä otanta.
Kondomit on keksitty jo muinaisessa egyptissä. Niitä on löytynyt faaraoiden haudoista. Ne valmistettiin lampaan tai vuohen umpisuolesta.
Viktoriaanisessa Englannissa niitä valmistettiin yhä lampaan umpisuolesta ja niille myytiin omaa kuivaustelinettä, johon tuppilot käytön jälkeen pestyinä asetettiin kuivumaan.
Mies, joka ei tykkää käyttää kondomia, ei tajua, ettei se hyvältä pelkiltään tunnukaan. Tarvitaan myös nainen siihen ympärille. Tai mikä ettei mies.
Vierailija kirjoitti:
Kondomit on keksitty jo muinaisessa egyptissä. Niitä on löytynyt faaraoiden haudoista. Ne valmistettiin lampaan tai vuohen umpisuolesta.
Viktoriaanisessa Englannissa niitä valmistettiin yhä lampaan umpisuolesta ja niille myytiin omaa kuivaustelinettä, johon tuppilot käytön jälkeen pestyinä asetettiin kuivumaan.
Mies, joka ei tykkää käyttää kondomia, ei tajua, ettei se hyvältä pelkiltään tunnukaan. Tarvitaan myös nainen siihen ympärille. Tai mikä ettei mies.
Olen myös kuullut sellaisesta että oli esinahan venyttäjien klaani.
Tämä klaani venytti esinahkaa jo varhain, aina iltaisin seremonioin ja mystisin menoin.
Ehkäisykeinona käytettiin lujaa narua jolla esinahka sidottiin tiukasti kiinni ettei mitään päässyt ulos. Venytettynä tämä suljettu "huppu" ehkäisi hyvinkin menestyksekkäästi ja on vielä luomua.
Ei päästä muovia luontoon.
Tätä sopisi vielä tänäpäivänäkin nuorten miesten harjoittavan. Eli suurta venyvää huppua.
Tuossa teille vähän taidonnäytettä ja vertailukohtaa: https://www.youtube.com/watch?v=Q_ETPcHu0vQ
Minä ainakin olen ihan ekstaasissa. N 54
tIEDOKSI 11 CM MIEHELLE, ETTÄ se vehje pitää saada ensin seisomaan,eli siis munan pitää kovettua eli naisen päälle ei mennä kuin kuselle
Vierailija kirjoitti:
Tuossa teille vähän taidonnäytettä ja vertailukohtaa: https://www.youtube.com/watch?v=Q_ETPcHu0vQ
Minä ainakin olen ihan ekstaasissa. N 54
no mutta! tuohan on todellista tanssipaneskelua O_O
Niitä on eri kokoa. Suurin osa keskivertopenikselle, mutta pieniä ja suuria on. Aasiassa on tunnetusti pienet vehkeet joten kyllä niillekin sopivia tehdään ja ainakin netistä löytyy.
Jos peruskortsu ei tahdo pysyä päällä pannessa, on pili pikkuruinen.
Kondomien pitää olla suuria, koska suurin osa irtoseksistä harrastetaan isokaluisten kanssa. Pienimunaiset käyttää kumia usein vain parisuhteen alussa. Usein näiden vaimoja ja tyttöystäviä panee pidemmän päälle kumilla kookkaampi mies.
Miesten sterilointi on monta kertaa yleisempää kuin esim. Suomessa. Se säästääkin luontoa enemmän kun ei tule kumijätettä.