Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittakaa kuvia näistä mielestänne "pahoista" raskausarvista!!!

Vierailija
25.09.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arpia ihan joka puolella kehoa ja äidilläni ei ole yhtäkään tullut ikinä joten pernnöllisyyteen en usko enkä myöskään rasvaukseen koska ei toiminut.

Vierailija
2/37 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi venyvä iho, esim kämmenselästä saa sormilla kunnolla kiinni ja nahkaa venytettyä (kuten myös mistä tahansa muualtakin kehosta) mutta sitten taas hyvällä ystävälläni on niin "paksu" nahka ettei juuri mistään saa sormilla kiinni. Aikalailla saman pituisia ja painoisia ollaan ja mulla ei tullu yhtään raskausarpia. Ystävällä ei lapsia ole mutta olis kiva nähdä tulisko sille sitten enemmän kun iho ei oo yhtä venyvää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivaa kun aikuiset ihmiset täällä yökkivät ja kauhistelevat :(. Tajuan kyllä ettei niitä pidetä kauniina ja/tai tavoiteltavan arvoisina, mutta tämän ilmapiirin takia en uskalla enää käydä edes uimahallissa..! Aina joku tuijottaa rumasti, supisee jotain kaverilleen, tulee jopa päin naamaa kauhistelemaan.

Arpia alkoi tulemaan murrosiässä kun sain (isot) tissit kovassa tahdissa. Niitä tuli lisää joka vuosi, raskauden aikana repesin mahasta, käsistä, pyllystä, jopa nilkoista! Ja painoa tuli kuitenkin "vain" 12kg lisää :(.

Vierailija
4/37 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämäkin omani olivat 10 vuotta sitten _kirkuvan punaisia_. Mielenkiinnolla odotan, miten niiden käy tämän raskauden myötä.

http://i4.aijaa.com/b/00136/7710088.jpg

Vierailija
5/37 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämässä muuta mietittävää kuin raskausarvet

Vierailija
6/37 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rauha maahan ja järki päähän nyt.. Mun mielestä tosi epäkypsää, kauhistella nyt toisen arpia, joita on saanut kannettuaan lasta 9kk.. Arpi-äidit, pääpystyyn vaan! Olkaa ylpeitä saavutuksestanne! Jos sinulla on lapsi, se on tosi paljon arvokkaampaa kun siloinen ja virheetön iho!

Vierailija
7/37 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämäkin omani olivat 10 vuotta sitten _kirkuvan punaisia_. Mielenkiinnolla odotan, miten niiden käy tämän raskauden myötä.

<a href="http://i4.aijaa.com/b/00136/7710088.jpg" alt="http://i4.aijaa.com/b/00136/7710088.jpg">http://i4.aijaa.com/b/00136/7710088.jpg</a&gt;

Raskausarvetkin melkeen huomaamattomat.

Vierailija
8/37 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arpia ihan joka puolella kehoa ja äidilläni ei ole yhtäkään tullut ikinä joten pernnöllisyyteen en usko enkä myöskään rasvaukseen koska ei toiminut.

Olet enhä perinyt isäsi kudostyypin.. eli kudostyypistä johtuu noi arvet, itse olen hoikka ja kaksi lasta synnyttänyt yliaikaisia molemmat, eikä yhtään arpea mahassa ja mahakin on palautunut ihan normaaliksi (69 cm)!! sama siskolla ja äidillä, ei arpia eikä ns. pussimahaa...

Vierailija
9/37 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä. tosi surullista että jopa naiset joilla vois olla joskus sama tilanne, kattoo pahasti ja halveksuu, kun on arpia. minua myös inhottaa se kun jotkut lapset (jo ikää yli 6-vuotta) kattoo oudosti. se vaan inhottaa.. tekis mieli sanoa että mene pois töllöttämästä. pidän todella itteäni hirviönä, nuiden arpien takia, ei kaikkien tarttis niistä vielä lisäksi minua muistuttaa.. kyllä harmittaa, vaikka aivan ihania on lapset jotka oon saanu. nyt ei enää tunnu kylläkään että olisin nuori, vaikka ikää vasta 23 vuotta. mulla kaksi lasta. arvet rinnoissa ja mahassa. pahat sellaiset.

Vierailija
10/37 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on päätöksen tehnyt ja hankkinut lapsia niin turva vinkua arpisesta ihosta. Paska on jo lentänyt tuulettimeen...Jännä omasta mielestä tämä lapsien tekemisen mahtavuus monen ihmisen silmissä. Itse näen sen täysin turhana asiana. Eikö tässä mailmassa ole jo 6 miljardia ihmistä liikaa? Tähän vain lisään että sitä saa mitä tilaa...hiekan voi sitten pyyhkiä vaginasta pois samantien,en tarkota tätä pahalla vaikka siltä vähän kuulostaakin:)

Vierailija
11/37 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä raskaudesta arpia tuli. Outoa kyllä, toisesta ei juurikaan.

Vierailija
12/37 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien naisien olla rauhassa mitä ovat? Ei mulle tulis mieleenkään ruveta kauhistelemaan jonkun raskausarpia, niille ei voi mitään, ja kyllä sen yleensä tietää mistä ovat tulleet; raskaudesta.

Itse saan sen sijaan kuulla (ihan oikeasti) kauhistelua siitä, ettei mulla ole ainuttakaan raskausarpea. Minäkö en ole kantanut vatsassani 9kk maailman kalleinta aarretta, koska minuun ei ole jäänyt siitä mitään jälkiä, ei kerrassaan mitään??

Joo, kiva, mutta ei mulla ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Siis ei mun tekemättä jättämiset tai tekemiset ole aiheuttaneet sitä ettei arpia tullutkaan lasta odottaessa. Aivan kuin ei muidenkaan tekemiset ja tekemättä jättämiset vaikuttaneet siihen tuliko heille arpia.

Vissiin mulla on venyvä kudostyyppi, en tiedä. Mutta tosiaankaan ei tulis mieleenkään arvostella uimahallin suihkussa jotakuta jolla on raskausarpia (ei edes mielessäni)!

Vierailija
13/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nuokin vaalenee, sinkkivoide vois auttaa!

Vierailija
15/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole mahaani kuvannut koskaan, mutta suunnilleen samanlainen kuin tuo yllä oleva. Sillä erotuksella, että alhaalla mulla on paljon leveämpiä arpia. Ylempänä on sitten tuollaisia.

Vierailija
16/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eimul o mitään tohon verrattuna.. ja neki on muka ollu niin kamalia. yöks.

Vierailija
17/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arpi ja nekin peittyy bikinien alaosaan. En ole nähnyt noin kamalia kenelläkään!

Vierailija
18/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuva on varmaan aika pian vauvansaannin jälkeen otettu, joten vartalon palautuessa noista tulee varmaan lähinnä sellainen "kurttu" alavatsaan.