Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vi..aa, läksin aamuvuoroon ja piti tulla takaisin.

Vierailija
25.09.2010 |

ottaa aikas paljon päästä. meillä uusi työntekijä, jolla ei kai ihan vielä homma hanskassa, oli tullut väärään vuoroon, vaikka vaihdosta oli ilmoitettu.

menen sitten iltaan...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa aikas paljon päästä. meillä uusi työntekijä, jolla ei kai ihan vielä homma hanskassa, oli tullut väärään vuoroon, vaikka vaihdosta oli ilmoitettu. menen sitten iltaan...

sinulla siis oli aamu ja toisella ilta. miksi sinun täytyy joustaa?

oletko tossukka?

Vierailija
2/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin pistäny uuden tyypin kotiin... tossukka olit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen asuu jossain takahikiällä, mun helpompi tulla takaisin iltaan.

Vierailija
4/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois menny takahikiälle, vuoro on vuoro. Jos itse jöustit nii ällä täällä avaudu.

Vierailija
5/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkin aloituksest suoraan sieltä syvältä.

Vierailija
6/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti esimies varmasti arvostaa myös joustavuuttasi. Joskus kannattaa antaa periksi, vaikka harmittaisi.

Vierailija
7/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se uus työntekijä olisi saanut tehdä omansa. Eihän se sun vika ole, että hän tuli väärään aikaan. Eikä sekään että asuu kaukana.

Vierailija
8/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vuorot. ilmoittanut kyllä sille uudelle, mutta pikkulistassa oli aamu ja oli tullut sen mukaan.

Vierailija
9/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee siis pitkän päivän.

ne vuorot. ilmoittanut kyllä sille uudelle, mutta pikkulistassa oli aamu ja oli tullut sen mukaan.

Tyhmä olit kun lähdit pois ja menet vielä takaisin.

Vierailija
10/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaston arki ei pyöris ilman ihania ihmisiä, jotka joustaa. Väärinkäsityksiä sattuu ja saat toivottavasti "takaisin" joustavuutesi. Toisella kertaa uusi voi joustaa, kun tarvitset vapaan tai vaihdon. Täällä on helppo nakkoa kommentteja, mutta kun olet potilaana niin sitten valitetaan, kun liian vähän hoitajia.

Vierailija
11/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistamaan joustavuuden. Mutta jos oikeasti jotain menoa niin loputtomiin ei kenenkään tarvistse joustaa, tietenkään.

Vierailija
12/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehelle on ihan sama kuka joustaa, kunhan porukkaa on. Muistaapahan taas kääntyä puoleesi kun on kakkavuoroja tarjolla.

Meillä kyllä kaikki 'joustaa' paitsi minä, ja silti ovat inhottavia ja toisilleen näreissään 50% ajasta.

Sullahan meni nyt koko päivä pilalle, ja odotat sitä iltavuoroa jonka taloudellinen hyöty on noin 5e...

t sh

Vierailija
13/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei todellakaan ole mun vikani jos joku muu tulee väärään vuoroon. Mutta mua ihmetyttää miten teillä voi tuosta vain pomo vaihtaa vuoroja. Meillä ei ainakaan saa vaihtaa työvuoroja ilman työntekijän suostumusta sen jälkeen kun lista on julkaistu.

Vierailija
14/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska illat on mulle hankalia, lapset 8 ja 10vee yksin kotona. ja tää uusi ei ollut vuoroja vielä saanut. sai uudet vuorot, mutta sitten myös oman pikkulista,jossa väärät vuorot ja eli sen oman listansa mukaan.

eli se on nyt ton uuden vika ei edes pomon, niinkuin aluksi luulin.

no, kävin lenkillä, nyt teen lapsille jauhelihakastikkeen ja lähden töihin.

enää ei niin paljon vituta, mutta enää en myöskään vuorojani vaihtele.

ja sairaalassa olen töissä.

Vierailija
15/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ei ollut vaihtanut siihen henkilökohtaiseen pikkulistaan vuoroja tälle uudelle työntekijälle. Minkä listan mukaan sitä sitten pitäisi elää jo ei sen oman listan? En minä ainakaan koskaan edes vilkaise sitä isoa listaa, jossa on kaikkien vuorot.

Mutta hyvä että olet rauhoittunut, kivempi mennä töihin. :D

Ensi kerralla älä jousta vaan soita pomolle, että tuletko töihin, puuttuu työntekijöitä, koska pomo itse on sekoillut vuoroissa.

Vierailija
16/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee yhtään ylimääräistä vuoroa enää, aina saisi tehdä ylitöitä ja mitä niisä saa,kaksi euroa??

Vierailija
17/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroja ei tarvitse vaihtaa, oli toinen tehnyt millaisen mokan tahansa.

Vierailija
18/18 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaan ei tehdä muutoksia ilman omaa suostumusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi