Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla ongelmia anopin kanssa!!!

Vierailija
24.09.2010 |

Onko ongelmia myös oman äitisi kanssa? Onko yleenäskin ihmissuhteet sinulle vaikeita? Oletko paljon riidoissa ihmisten kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en ole riidoissa anopin kanssa, me vain emme pidä toisistamme yhtään. Kumpikin on kireä kuin viulunkieli toisen seurassa ja tulkitsee jokaisen sanan pahimmalla mahdollisella tavalla. Jos minä sanon että salaatti on hyvää, anoppi suuttuu siitä että liha oli selvästikin minusta ihan paskaa kun mainitsin vain salaatin. Jos anoppi sanoo ettei arvosta minun alani ihmisiä, minä suutun siitä siitä huolimatta että oikeastihan sen ei pitäisi vaikuttaa minuun mitenkään mitä anoppi on mieltä.

Oma äitini on minulle esikuva, mahtava ihminen jonka tasolle en itse tule koskaan pääsemään.

Ihmissuhteet eivät ole minulle tyypillisesti vaikeita, enkä ole riidoissa kenenkään tuntemani ihmisen kanssa, mutta isäsuhteeni ei ole paras mahdollinen. Olemme sovussa mutta emme läheisiä.

Vierailija
2/6 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopilla tosin on monien ihmisten. vain muutama sukulainen pitää yhteyttä, ei muita kavereita. menneisyydessä paljon ihmisiä, joihin hän on katkaissut välinsä mm. oma sisko, äiti...että mitäköhän tuokin nyt sitten kertoo....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, johon on lääkitys kohdallaan vaihtelevalla menestyksellä.

Tämä tuo monenlaisia ongelmia ja vääristymiä kommunikaatiotilanteisiin.

Vuosikaudet jaksoin ymmärtää ja kääntää kaiken parhain päin (mustamaalaamisen, käräjähaasteet, rahanlainausyritykset, syyllistäminen), mutta sitten mitta täyttyi.

Perheemme voi sitä paremmin, mitä vähemmän olemme anopin kanssa tekemisissä.

Vierailija
4/6 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää eristyksissä muusta maailmasta, on sekä psyykkistä että fyysistä sairautta. Minuun pitää lähinnä kohteliasta etäisyyttä. Omaan äitiini minulla on ihan hyvät välit.

Vierailija
5/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ongelmia oman äitini kanssa ja isäänikiin välit on hyvät, vaikkei hänen kanssa niin läheiset kuin äitini kanssa. Äitini on kyl nasta tyyppi ja hienotunteinen...toinen on anoppini laita.. :/

Muiden sukulaissten ja ystävienikään kanssa ei ole myöskään ongelmia ollut.. en sitten tiedä, alkaahan tässä syyllistämisen, huudon ja uhkailun kohteena uskoa jo itsekin, että minussahan tässä se vika on...

Vierailija
6/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppini kanssa. Anopillani taas on ongelmia suurin piirtein kaikkien tuntemiensa ihmisten kanssa. :=)