Usko tai älä, Treelle on syntynyt neloset....
nimittäin Aamulehdessä oli maanantaina seurakuntien kastetuissa ilmoituksissa yhdessä perheessä, sama sukunimi, kastettuna 3 tyttöä ja poika! Aamulehti selvittelee asiaa, sillä moni muukin kuin meikäläinen oli bongannut ton ilmoituksen. Nyt vaan odotellaan. Itse tiedän yhdet neloset Virroilta....nejä poikaa on jo aikuisia.
Kommentit (30)
Ehkä vanhemmat ovat liittyneet kirkkoon mennäkseen naimisiin siellä ja ovat sitten kastaneet neljä kastamatonta lastaan. Kyllä isompiakin lapsia voi kastaa kuin vauvoja. Moni kastamaton kastetaan vasta juuri ennen konfirmaatiota, jos haluaa tulla riparin jälkeen konfirmoiduksi.
Minulla on yksi lehtijuttu noista vuoden 1972 nelosista. Taisivat syntyä jossain Kuopiossa päin?
viitoset vai oliko ne neloset 90-luvulla. Mielestäni oli niin iso uutinen, että siitä oli telkkarissakin.
Ollut samassa koulussa mun kanssa.
Ja hirnuin nimivalinnoille. Dakota-Mercedes oli ihan ehdoton!
Luulenpa tosiaan, että kyse on kerralla kastetusta sisarussarjasta.
Tunnen itsekin yhden perheen (entisiä helluntailaisia), jonka kaikki neljä lasta kastettiin kerralla muutama vuosi sitten.
syntyi yhdet neloset 1985, kolme tyttöä, yksi poika.
julkaistaan jossain lehdissä, av:lla tai monikkoperheissä? Mun lähimmällä työkaverilla on 6-vuotiaat neloset ja niillä vielä kaksi vuotta vanhemmat kaksossisarukset. Repikääs siitä ja ettikää mistä tahansa mediasta ja olkaa uskomatta kun ette löydä, nou problem. Mutta koittakaa vähän oikeasti hillitä tota netistä luetun uskomista.. :)
tyttö ja 3 poikaa. 2 pojista oli identtiset.
eli siis tyttö, poika ja 2 ihan saman näköistä poikaa syntyneet kaikki 1min välein.
Sieltä voi jokainen tarkistaa monikkosynnytykset. Neloset on viimeksi syntyneet vuonna 1994 Suomessa.
Stakesin vuosittaiset raportit julkaistaan myös netissä.
julkaistaan jossain lehdissä, av:lla tai monikkoperheissä? Mun lähimmällä työkaverilla on 6-vuotiaat neloset ja niillä vielä kaksi vuotta vanhemmat kaksossisarukset. Repikääs siitä ja ettikää mistä tahansa mediasta ja olkaa uskomatta kun ette löydä, nou problem. Mutta koittakaa vähän oikeasti hillitä tota netistä luetun uskomista.. :)
keiden äiti laittoi tänne viime keväänä jonkun alotuksen tyyliin "apua, odotan nelosia". Kaikki sanoi provoksi. löytyisköhän se ketju...
keiden äiti laittoi tänne viime keväänä jonkun alotuksen tyyliin "apua, odotan nelosia". Kaikki sanoi provoksi. löytyisköhän se ketju...
tiedän itsekin yhdet, itse asiassa yksi heistä oli samalla luokalla yläasteella kanssani. heitä oli myös 3 tyttöä ja poika.