Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja miten nolo juttu tapahtui tänään :D

Vierailija
24.09.2010 |

Olin menossa kauppakeskuksen hissiin. Sinne tuli viime hetkessä ihan mukiinmenevän näköinen mies. Oltiin siis kahdestaan siellä hississä.

Yhtäkkiä mua alkoi kauheasti haukotuttamaan ja kun haukottelin, multa pääsi suusta kauhea sikaröyhtäys. Ja se oikein kaikui siellä hississä :D

NOLOOOO

Mitä teillä on sattunut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan festareilla kaveriporukalla ja siinä pyöri mun suuri ihastus ja mä olin ihan jämänä koko ajan. Otin käsilaukusta rahapussia, ja iso kuukautisside putosi siihen kaikkien keskelle maahan. Voi nolotuuuus!!

Toinen: huomasin käyneeni työreissussa risoilla husuilla (iso repeämä takana varmaan 20cm). Kaikissa palavereissa ymsyms illallisella. Apua!

Vierailija
2/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelin siellä vaikka kuin kauan ja ihmettelin kun ihmiset katsoo ja jotkut hymyilee. Ajattelin että onpa ystävällistä porukkaa liikkeellä ja hymyilin iloisesti takaisin.

Vasta kun olin menossa autoon huomasin, että olin kulkenut siellä koko ajan niin, että hame oli ollut takaa alkkareitten vyötärökuminauhan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelin siellä vaikka kuin kauan ja ihmettelin kun ihmiset katsoo ja jotkut hymyilee. Ajattelin että onpa ystävällistä porukkaa liikkeellä ja hymyilin iloisesti takaisin.

Vasta kun olin menossa autoon huomasin, että olin kulkenut siellä koko ajan niin, että hame oli ollut takaa alkkareitten vyötärökuminauhan alla.

kun hänelle oli käynyt samoin. Toivoisin, että itsellenikin kerrottaisiin...

Vierailija
4/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jossain vaiheessa sellanen olo, että ihmiset jotenkin tuijotti. Meni n. puoli tuntia, kun tajusin, että olin edellisenä iltana laittanut pitkästä aikaa silmämeikkiä. En muistanut pestä kunnolla niitä pois, vaan polskin tyytyväisenä siellä altaassa levinneillä ripsareilla. Muistutin varmaan pesukarhua sillä htkellä :D

Kävin sitten pesemässä naaman ja menin takaisin uimaan :D

Vierailija
5/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ollaan hiljaa ja naureskellaan.

Vierailija
6/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereisellä lastenvaunupaikalla äidin oikea rinta näkyi jos hän edes vähän kumartui. oli sellainen pienirintainen ihminen, ja kumartuessa paidan ja topin alle näki suoraan ja rinta kokonaan..

Vierailija
7/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan aina jos ihmisellä on jotain "noloa" eli hintalappu jäänyt paitaa, kastiketta nenässä, vetoketju auki tai ihan mitä vaan. Toivon todellakin, että mulle sanotaan myös. Harvemmin vaan niin päin tapahtuu.

Vierailija
8/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarrautunut puseron selkämykseen kiinni. Käppäilin tyytyväisenä kaupassa ja ihmettelin kun jengi tuijottaa ja nuoret kollit hihitti. Ajattelin että jes, kannatti käydä kampaamossa :D Kotona poikani kysyi: "äiti onko tommonen muotia että on vaippa selässä?"

Vierailija
9/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulikin asiakkaalta ja möläytin puhelimeen jotain ihan älytöntä tyyliin hööö (ei siis sentään mitään ruokotonta:-). Toimitusjohtaja oli ihan selän takana kuulemassa puheluani, ja meillä kun niin toitotetaan miten asiakkaiden kanssa tomitaan... Enkä ole mikään nuori vasta aloittanut, vaan 15 vuotta töissä ollut 45-vuotias hyväpalkkainen ammattilainen, just.

Mutta siis, viikonloppu alkoi kun olisin maani myynyt... tällaisen asian takia!!!

Vierailija
10/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan samanlaisia kenkiä kaksi paria, eriväriset vaan.

Laitoin vahingossa eripariset kengät, sisällä sähkövalossa ne näyttivätkin saman värisiltä. Vaan kun päästiin sinne terassille, niin kaverit huomauttivat että miksi sun toinen kenkä on sininen ja toinen musta.

Yritin koko illan olla niin, että lykkäsin jalkojani pöydän alle ja yritin liikkua mahdollisimman vähän, kun yritin ettei kukaan muu olisi huomannut. Siinä vaiheessa en kyllä lähtenyt kotiin vaihtamaankaan, sinne oli 10 km matkaa.

Ihme ettei kukaan huomannutkaan, ei koko iltana, itseäni toi häiritsi kyllä koko illan.

Vierailija
11/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vahingossa eripariset kengät, sisällä sähkövalossa ne näyttivätkin saman värisiltä. Vaan kun päästiin sinne terassille, niin kaverit huomauttivat että miksi sun toinen kenkä on sininen ja toinen musta.

Yritin koko illan olla niin, että lykkäsin jalkojani pöydän alle ja yritin liikkua mahdollisimman vähän, kun yritin ettei kukaan muu olisi huomannut. Siinä vaiheessa en kyllä lähtenyt kotiin vaihtamaankaan, sinne oli 10 km matkaa.

Ihme ettei kukaan huomannutkaan, ei koko iltana, itseäni toi häiritsi kyllä koko illan.

niinkuin olisi ihan tarkoituksella... Ei varmaan tule ekan mokan kohdalla mieleen, mutta mulla (joka mokailen riesaksi asti) tuo olisi mennyt ihan vaan sillä, että esittää kaiken olevan niin kuin pitääkin :)

Vierailija
12/12 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin olisi ihan tarkoituksella... Ei varmaan tule ekan mokan kohdalla mieleen, mutta mulla (joka mokailen riesaksi asti) tuo olisi mennyt ihan vaan sillä, että esittää kaiken olevan niin kuin pitääkin :)

mutta en vaan osannut ottaa rennosti ja tolta kannalta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi