Ostaja ei hae huutopakettia! Palautuuko se mulle?
Lähetysten seurannassa on jo ajat sitte näkynyt, että paketti on perillä, mutta sitä ei ole noudettu. Miten kauan se siellä postissa lojuu ja mitä sitten tapahtuu? Tuleeko mulle kuluja jos se palautetaan.
Aika jännä, kun paketissa on maksettu, kallis Reiman talvipuku...
Kommentit (10)
että vaikka huutopaketti haetaan, se ei aina kirjaudu postin järjestelmään haetuksi missään vaiheessa.
viime aikoina ollut paljon postiongelmia, ettei pakettilappusia tullut kotiin, vaikka paketit postissa seisookin
Voi hyvin olla, että pakettikortti ei ole tullut perille. Pahimmassa tapauksessa sinä saat sitten negat, jos ostaja luulee, että et ole toimittanut tavaraa.
Lähetysten seurannassa on jo ajat sitte näkynyt, että paketti on perillä, mutta sitä ei ole noudettu. Miten kauan se siellä postissa lojuu ja mitä sitten tapahtuu? Tuleeko mulle kuluja jos se palautetaan.
Aika jännä, kun paketissa on maksettu, kallis Reiman talvipuku...
Ota huomioon, että flunssaa on paljon liikkeellä, ostaja voi olla vaikka sairaana ja hakee ehkä myöhemmin....
kotiin... ainoastaan saapimisilmoitus tekstiviestillä
viime aikoina ollut paljon postiongelmia, ettei pakettilappusia tullut kotiin, vaikka paketit postissa seisookin
ei tule mitään lappua kotiin, pelkästään tekstiviesti.
Matkahuollon Huutopaketin sopimusehdoista: "Mikäli Lähetyksen vastaanottaja ei nouda lähetystä säilytysajan puitteissa tai muusta syystä Lähetys ei tavoita vastaanottajaa, palautuu se Lähettäjälle. Lähettäjä vastaa palautuksen kustannuksista."
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:52"]Matkahuollon Huutopaketin sopimusehdoista: "Mikäli Lähetyksen vastaanottaja ei nouda lähetystä säilytysajan puitteissa tai muusta syystä Lähetys ei tavoita vastaanottajaa, palautuu se Lähettäjälle. Lähettäjä vastaa palautuksen kustannuksista."
[/quote]
Eiköhän ap ole 5 vuoden aikana saanut vastauksen kysymykseensä.
Vaikka joutuisitkin maksamaan palautuksen, jäänet voiton puolelle, koska tilaaja on jo maksanut sisällön sinulle. Ainakin HuutoNetissä voi antaa palautetta ostajasta. Laita sinne, että ei noutanut pakettia. Mikä tässä on muka ongelma?
se säilytysaika. Jos lunastat sen postista, joudut maksamaan postikulut. Mutta jos se on kerran maksettu puku, niin ei se ole enää sinun huolesi, jätä se postiin vain. Se on ostajan omaisuutta.