"Heijastin, miks sulla on heijastin"? ja räkästystä päälle.
Ihan helvetin hienoa sabotaasia taas naapurin pojalta!
Kommentit (8)
olla yhtä fiksuja...
Sun pitää nauraa räkäisesti ja kysyä, että ootko sä todellakin ilman heijastinta?
Meillä on jonkinlaista kilpavarustelua havaittavissa koululaisten heijastimien kanssa. Niitähän saa nykyään kaikenmaailman simpsoneista erimuotoisiin örkkeihin.
kun aion liikkua muuallakin kuin kotipihalla ja muulloinkin kuin keskipäivällä.
Itse olisin vastannut, että "siksi kun me rakastetaan niin paljon lastamme, ettemme halua hänen jäävän illalla auton alle."
Pari päivää sitten näin alakouluikäisiä poikia ajelemassa mustilla pyörillä, joista oli riisuttu kaikki heijastimet pois =o
Ei ymmärrä, ei.
Juu, sanoin sabotaasia sen takia että kun siltä se vaikutti! Nimittäin jos mä en olisi puuttunut asiaan niin en olis yhtään ihmetellyt vaikka oma poika olis heijastimen ottanut pois. Kuulin toiseen huoneeseen ton episodin ja menin paikalle. Mun poika oli jotenkin tosi nolon näköinen, ei se saanut sanaa suusta kun vasta sitten kun mä olin eka sanonut että, "heijastin on hyvä olla pimeän aikana että autoilijat ja pyöräilijätkin huomaa jo kaukaa"
Me ostettiin toi heijastin ykspäivä tarjoustalosta, poika sai itse valita minkä ottaa, valinnanvaraa oli paljon. On sellainen "perinteinen" heijastin.
Naapuin poika on vähän sellainen "pomo-tyyppi".
positiivista huomiota ja huolenpitoa. Silloin toisen hyvä ärsyttää itseä.
"kuka nyt pimee haluais vapaaehtosesti olla??" ja tuplaräkänaurut päälle...?