Mitä ajattelette nimestä Eelis? Ehdotuksia toiseksi nimeksi?
Kommentit (25)
parempi kuin yli-suosittu Elias, mutta hankala keksiä toista ja kolmatta nimeä, jos pitää olla jotenkin samaa tyyliä kuin esikoisen nimet.
Minustakin Eliasta pirteämpi ja sopii Emilian veljelle.
Eelis Lauri Akseli
Eelis Onni Topias (tuleeko tästä Eeli Sonni?)
Eelis Joona Julius
Eelis Leo Elmeri
Eelis Lenni Verneri
Eelis Otso Johannes
Eelis Lassi Anttoni
Valittiin sen takia, että helpompi sanoa Eelin, kuin Eeliksen.
Molemmat kyllä ihania nimiä.
Eelis Aarne Aleksanteri. Terveisiä tutuille:)
En osaa vieläkään sanoa "Eelis", koska vaarini oli sen niminen ja sellaisella seudulla, jossa puheessa veännetään aika tavalla. Luulin pitkälle nuoruusikään, että nimi on "Eilis" :)
Jos viännetään, niin se olis Ielis:)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:47"]
En osaa vieläkään sanoa "Eelis", koska vaarini oli sen niminen ja sellaisella seudulla, jossa puheessa veännetään aika tavalla. Luulin pitkälle nuoruusikään, että nimi on "Eilis" :)
Jos viännetään, niin se olis Ielis:)
[/quote]
Ei viännetä, vaan veännetään, ei olla samoilta seuduilta ;) No joka tapauksessa KAIKKI sanoivat "Eilis", enkä lapsena ollenkaan ajatellut, että se kirjoitetaan toisin.
Meillä Eelis Hannu Kalevi
Toiset nimet suoraan pappoilta ja Eelis siksi, että sopii hyvin isoveljen Aamos nimeen. Ei ole tusinanimi ainakaan Sastamalassa.
Mun mielestä Eeli on kauniimpi nimi ja tiedän yhden sen nimisen..
Toiseksi nimeksi sopii joku kolmitavuinen, vokaalilla alkava nimi.
Edvard
Oskar
Akseli
Ilmari
Elmeri
Ehkä Eelis Elmeri olisi paras.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2010 klo 16:53"]
Elias on kyllä vielä ihanampi =) Eikä ole tusina nimi mitä jotkut täällä väittävät.
[/quote]
Elias on kyllä todella tusinanimi. Pelkästään jo meidän taloyhtiössä asuu 3 alle kouluikäistä Eliasta ja siihen vielä tarhakamut päälle.
Eelis on kiva nimi. Pelkkä Eeli on vähän teennäinen. Sitä paitsi Eelis ilman ässää on mun mielestä enemmän tytön nimi.
Kiva nimi, joskin henkilökohtaisesti pidän enemmän Eliaksesta.
Se puhtaasti makuasia, ei siis mikään minkä toitotan normina.
Ja todella teennäinen, omituinen nimi.
s-lopulle. Eeli olisi kivempi.
Eeli Matias
Eeli Vilhelmi
Eeli Anton
Oikeastaan Eeliin käy tosi moni nimi.
Meilla lapsille on toisiksi nimiksi annettu suvussa periytyvia nimia. eiko muilla ole enaa nain?
Pojallekkin ihana aina kertoa mista hanen toinen nimensa tulee ja etta hanen enollaan on sama toinen nimi ja minun vaarillani :) ja lapsi on siita niin ylpea
eelis on ihan kaunis nimi minun mielesta, sopii niin nuorelle kuin vanhallekkin sitten joskus :)
Eelis Oiva Verneri.