Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei ole hiljaa.

Vierailija
24.09.2010 |

Mies on lomautettuna ja ei hemmetti vaikene vaan juttelee koko ajan mulle (ettäs kehtaa!).

Mä olen tottunut siihen että kun isommat on koulussa/eskarissa ja vauva nukkuu päikkäreitä niin mä pyörin rauhassa netissä, luen kirjaa/lehtiä tai katon digiboxiin tallentamia ohjelmiani. Kotityöt hoidan aina yhdessä 1 v:n kanssa (eikä niitäkään enä ole niin paljon kun mies tekee nyt enemmän kun on kotona) joten nyt olisi siistiä ja hetki aikaa rauhoittua ennen kuin alkaa taas kauhea puhetulva (4 lasta, joilla kaikilla kauheasti asiaa ja läksyjä) ja pitää ruokaa laittaa. Niin nyt tuo yks puhuu mulle taukoamatta kaiken maailman asioista niin etten mä pysty edes tähän viestiin keskittymään!

Mitä mä teen?

Mä ymmärrän että se on tottunut töissä sosiaaliseenpaan elämään, mut mä en nyt jaksa keskittyä tuohon puhetulvaan...

Jos meen kattoon telkkaria niin se tulee perässä ja arvostelee mun ohjelmia tai vaan yksinkertaisesti "vaatii" seksiä (mikä ihan kivaa, mut haluun myös OMAA aikaa).

On mulla kans ongelmat...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka joku virikepaikka löytyis edes puoleksi päiväksi.

Vierailija
2/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette edes riitele. Heh, hauska mielikuva, sä yrität vaivihkaa päästä omaan rauhaasi, ja mies kulkee perässä höpötellen omiaan, "ei mutta epäilemättä kuitenkin toisaalta voidaan sanoa että..." :D

Yritä jaksaa, häippää vaikka lenkille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tiedän mitä tarkoitat. Joskus vois vaan itsekseen istua ja olla, mutta mihinkään, mitä tahdot tehdä, et voi keskittyä kun toinen juttelee ja pitäs siihenkin keskittyä. Ja kun ei ole ees mitään kovin ihmeellistä asiaa vaan juttelee jonninjoutavia!

Se on ärsyttävää, tiedän. Mutta en osaa neuvoa, mikä vois auttaa. Itse yleensä vaan sanon, että tahtoisin nyt tehdä tän jutun, jooko? Yleensä ymmärtää yskän eikä loukkaannu... =)

Vierailija
4/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon enemmän kuin miehestä joka istuisi hiljaa ja tölläisi urheilua. Murahtelisi jotain epäselvästi. Eih!

Mutta jos sulle ei kelpaa mä voin ottaa sun miehes :) Olen sinkku just nyt. Ja mun puh.nro on...

Vierailija
5/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku just nyt. Ja mun puh.nro on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän