Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia 37-39 vuotiaina raskautta yrittäneiltä,

Vierailija
24.09.2010 |

sekä niiltä joilla raskaus onnistunut että niiltä joilla ei ole

tärpännyt. Te joilla raskaaksi tulo tuossa iässä on onnistunut, paljonko teillä tarkalleen oli tuolloin ikää ja kuinka pitkään yrititte? Ja jos jo ennestään lapsia kestikö raskaaksi tulo kauemmin kuin isompien lasten kohdalla?

Ja te joilla raskaus ei ole tuossa iässä tärpännyt onko teillä ennestään lapsia ja tulitteko heidän kohdallaan kuinka nopeasti raskaaksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen kanssa tehtiin töitä, nelonen tärppäs myös ekasta.

Vierailija
2/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen sain 29-vuotiaan ja toisen 43-vuotiaana.

Mies vaihtui välissä (onneksi).

Molemmilla kerroilla tulin raskaaksi noin toisella kierrolla. Jopa laskettu aika oli sama - heh ( :

Kaikilla ei käy näin hyvä tsägä. Oltiin varmaan aviomieheni (nykyinen) kanssa passelit toisillemme, kun raskaus alkoi 40+ noinkin nopeasti. Hedelmällisiä lienemme ( :

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v. ja 10kk vanha kun päätettiin, että vielä saa vauva tulla. Neljän kierron jälkeen olin raskaana. Tässä yrityksessä laskeskelin vähän ovulaation ajankohtaa, mitä ei ensimmäisen kanssa tehty.

Ja esikoinen siis sai alkunsa kun olin 33v. ja ekasta kierrosta.

Nyt rv 28.

Vierailija
4/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen 31-vuotiaana ja kolmannen 39-vuotiaana. Kaikki lapset ovat saaneet alkunsa ekasta yrityksestä ja keskenmenojakaan minulla ei ole. Vauva-asioissa olen siis ollut todella onnekas.

Todennäköisesti hankimme vielä 40+ -

iässä yhden lapsen. Maanantaina gynellä käydessä kaikki oli taas loistavasti, munasolu kypsymässä ja sekä munasolun koko että kohdun limakalvon paksuus vastasivat kierron päiviä. Äitini sai minut 42-vuotiaana ja veljeni 44-vuotiaana, meidätkin ekasta yrityksestä.

Vierailija
5/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppäsi 7 kk:n yrityksen jälkeen, ehdin täyttää 37 ennen kuin vauva syntyi. Esikoista yritettiin 3 kk, olin silloin 33 v.

Vierailija
6/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähteä alettiin pukkaan ja ekasta kierrosta tärppäs kuten aikaisemmillakin kerroilla.

Olin 2kk vaille 37v kun raskauduin. Viimeisiä viikkoja viedään.

Mulla 2 kroonista sairautta joista toinen heikentää raskautumista, ylipainoakin löytyy ja erittäin epäsäännöllinen kk kierto.

Vierailija
7/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti.

Ehkäisy pois joulukuussa ja raskaana olin helmikuussa.

Ikää 41v.

Vierailija
8/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä oli ollut puolivuotta. Unohdettiin koko juttu ja nyt oon 38-vuotias ja taas raskaana, ihan alussa tää vielä on.

2 lasta ennestään ja ne sai nopeesti alkunsa.

Vierailija
9/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi syntyi alle 30 v ja toinen lapsi hieman ennen 40 v. Toista lasta ennen oli useampi keskenmeno eli noin 35-38 vuotiaana. Mulla ilmeinen taipumus keskenmenoihin. Raskaaksi olen tullut suht helposti,

Vierailija
10/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v, poika synty niin oli täyttänyt 37v.

Meillä tärppäs heti ekasta kierrosta.

Samoin tärppäs ekalla yrityksellä esikoisen kanssa, mutta ikää oli silloin 28v.

Vierailija
11/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi 26vuotiaana ekasta kerrasta, mutta se oli sit tuulimunaraskaus.

Vierailija
12/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oon ainakin itse funtsinut. Ekat muksut saatiin parikymmpisinä ja ei mitään ongelmaa, heti pian tulin raskaaksi kun päätettin asia.

Iltatähteä ruvettiin puuhaamaan kun mä olin 37-vuotta ja melkein vuosi meni ennekuin tärppäs.

Vierailija
13/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 36v, yritettiin reilut puoli vuotta. Nyt toista on yritetty yli vuosi (olen 41v), keskenmeno oli 2 kk sitten. Saa nähdä tärppääkö enää lainkaan.

Vierailija
14/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen, joka sai alkunsa puolen vuoden yrityksen jälkeen. Nyt ikää on 36 v ja kaksi vuotta yritetty kakkosta vaan ei tärppää. Tutkimuksissa ei ole löytynyt tähän mitään syytä... :(

Vierailija
15/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskoinen tuli 39 vuotiaana. Kolme kuukautta pillereiden lopettamisen jälkeen. Seuraava lapsi heti perään imetyksestä huolimatta (yli 40) ja sitten tuli vielä yksi.Siinä meni n.4kk imetyksen lopetuksesta. Tämä taitaa olla kovin yksilöllistä ja asia ei selviä kuin kokeilemalla:))

Vierailija
16/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi 10 kuukauden päästä siitä:-).

Eli meillä tärppäsi heti. Nyt mietiskellään, josko vielä toinen, ikää reilu 39v

Vierailija
17/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vastaaja 16, niin myös 40-korvilla voi saada vielä kolme lasta :). Hienoa!

Vierailija
18/18 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaksi lasta tehtynä 33 ja 34 -vuotiaana. Tulin tammikuussa raskaaksi ja samalla viikolla keskenmeno,yritystä kuukausi pari. Pian täytin 38. Seuraavassa heinäkuussa sai kolmosemme alkunsa ja olin sitten 39, kun hän syntyi. Emme yrittäneet mitenkään tiheästi. Kerran kuussa silloinkin kun hedelmöittyi. Nuorempana tehdyt lapset tulivat muutaman kuukauden ja puolen vuoden yrityksestä. Myöhempiäkin kokemuksia on ja neljäs tulossa.