Kielletty Rakkaus
Rakastunut?
Mutta entä kun et saa itse päättää - on kiellettyä rakastua lestadiolaisuuden ulkopuoliseen mieheen.
Mutta kun rauhanydistyksellä ei miehiä kertakaikkiaan ole.
http://freepathways.wordpress.com/2009/10/25/ilman-rakkautta/
Kommentit (10)
Lisään vielä että rohkaisisin kyllä usk. tyttöjä katselemaan ympärilleen. Tosi vähän mahdollisuuksia löytää ry.ltä.
Mitä se tarkoittaa että sordiinolle ? :-)
En löytänyt puolisoa ry:ltä, työpaiklta hän sitten löytyi. Hän ei halunnut tehdä parannusta vl uskoon, mutta oltiin rakastuneita. olalan yhä, ja olen itse alkanut harkita että laitan vl uskon sordiinolle. perheeni kyllä on hyväksynyt tän kaverini.
Ei kovin moni lestadiolaisnainen uskalla uhmata avioitumiskieltoa, siinähän menee taivaspaikka...
En löytänyt puolisoa ry:ltä, työpaikalta hän sitten löytyi. Hän ei halunnut tehdä parannusta vl uskoon, mutta oltiin rakastuneita. ollaan yhä, ja olen itse alkanut harkita että laitan vl uskon sordiinolle. perheeni kyllä on hyväksynyt tän kaverini.
Ei kovin moni lestadiolaisnainen uskalla uhmata avioitumiskieltoa, siinähän menee taivaspaikka...
Nykyajan koulutetu vl naiset ovat jo itsenäisempiä!!!
Joudun työni takia olemaan tekemissä muutaman vl:n kanssa ja ne KAIKKI ovat niin sairaan syötäviä :P´ Istuppa siinä palaverissa kun kuola valuu koko ajan. Se tässä on parasta kun tietää ettei ikinä törmää baareissa näihin joten ei tule mitään hullua tehdyksikään. Haaveilen siis vain...
Haaveilet siis vanhoillislestadiolaisesta miehestä?
Ne on mun päiväunet.
t. 6 siis se haaveilija
Ne on mun päiväunet. t. 6 siis se haaveilija
Mistä siis tiedät että tapaamasi vl miehet ovat vapaita? Vanh.lest. miehet avioituvat yleensä hyvin nuorina.
Lapsia on itseasiassa jo aika monta, kuten asiaan heillä kuuluu mutta eihän se heidän naimisissa olo minun päiväuniani muuta. Voin haaveilla ja uneksia heistä ihan täysillä. Tiedänhän toki että niitä on vain kaunis katsella, katsoa saa muttei koskea ;)
t. se haaveilija, 7
En löytänyt puolisoa ry:ltä, työpaiklta hän sitten löytyi. Hän ei halunnut tehdä parannusta vl uskoon, mutta oltiin rakastuneita. olalan yhä, ja olen itse alkanut harkita että laitan vl uskon sordiinolle. perheeni kyllä on hyväksynyt tän kaverini.