Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi hössöttää liikaa

Vierailija
23.09.2010 |

Pakko purkaa tänne, kun nyt ärsyttää ja paljon.

Olen raskaana ja alusta asti anoppi on hössöttänyt jatkuvasti.

Minä en saisi:

-värjätä hiuksiani

-pestä ikkunoita tai muutenkaan siivota

-kävellä kauppaan

-syödä lääkkeitä migreeniini (otan panadolia jos tarve vaatii)

-syödä lääkettä yöllä valvottavaan närästykseen

-mies ei saisi hieroa selkääni

-herkutella ei saisi yhtään, edes hedelmillä

Lisäksi soittelee joka päivä vähintää kaksi kertaa ja on raahannut netistä tulostamia papereitaan synnytyksestä, raskaudesta ja lasten/vauvojen hoidosta varmaan yhden lehtiroskiksen verran.

Olen vanhin 9 sisaruksista ja nuorin siskoni on alle vuoden. Synnärillä on tutustuttu ja valmennuksissa käyty.. Että en minä ole ihan soitellen sotaan lähdössä.

En jaksa en, minun pitäisi ilmeisesti maata ketarat leväällään sängyllä hiljaa, vaikka raskauskin on ollut helppo ja mennyt hyvin paria pientä vaivaa lukuunottamatta.

En jaksa tätä ainaista hössöttämistä ja kauhulla odotan, että mitäs sitten kun vauva syntyy, varmaan muuttaa tänne..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: tuon "Hohhoijaa anoppia!!!" -ketjun ap

Vierailija
2/4 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulta irtosi limatulppa. Sanoin tästä miehelle, joka tyhmänä meni sanomaan tästä äidilleen. Tunnin päästä asiasta tiesi miehen koko suku ja anopin koko työpaikan väki (joka on myös minun entinen työpaikkani). Soitteli minullekin asiasta 3 kertaa heti aamusta, vaikka yritin sanoa, että on huonosti tullut nukuttua yö, haluaisin nyt nukkua kun vielä saa ja nyt pystyisikin.. Ei juma.. -.-'

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini toista odottaessa oli melkein samanlainen. En olisi saanut tehdä mitään raskasta. Esikoisen raskausaikana emme nähneet, joten pääsi näyttämään luonnettaan vasta toisen kohdalla :) Tuon kun sanoin topakasti, loppui paapominen. Välillä varoitteli liukkaista, mutta ei enää pahempaa.

Vierailija
4/4 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on välissä sanonut kunnolla, että minä tiedän kyllä rajani. Mutta ei ota kuuleviin korviinsa. Puhelimeen ei voi jättää vastaamatta, koska siitä anoppi vetää melonin kokoisen herneen nenäänsä. :/ Jollakin tavalla nyt pitäisi saada se oma rauha, mutta en tiedä miten, ilman että välit menisivät.

-ap

Joko olet tokaissut hänelle että raskaus ei ole sairaus? :)