Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku, että kuka ihan oikeasti on vastuussa lkylässä olevasta apsesta, jos jotain sattuu?

Vierailija
23.09.2010 |

Pohdin siis sitä, että tokaluokkalaiseni matkassa seuraa meille usein mukana muutama koulukaveri. Annan lasten leikkiä pihallamme keskenään samalla kun vahdin pienempien sisarusten päiväunia sisällä. Mitä, jos jotain sattuisi pihalla? Olisinko minä vastuussa myös näistä vieraista lapsista vaikka en ole heitä erikseen meille kutsunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa pitäisi siis lukea kylässä olevasta lapsesta.

Vierailija
2/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulut menisivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olisi kutsuttunakin, niin ajatuksella, että ei toista vanhempaa voi syyttää, jos vahinkoja sattuu, eri asia, jos on ihan tahallinen laiminlyönti... tyyliin suojaamaton moottorisaha olohuoneen lattialla...

Vierailija
4/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et joudu minkäänlaiseen korvausvastuuseen. Toki olet sikäli vastuussa, että sinun pitää toimittaa lapsi hoitoon jos sattuu pahemmin tai muuten syyllistyt laiminlyöntiin.

Vierailija
5/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle aiheutuneet vahingot hänen omaan vakuutukseensa, ellei tosiaan ole tuottamuksellinen teko.

Vierailija
6/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen hoitovapaalla kotona, niin välillä tuntuu, että tiettyjä lapsia oikein kehotetaan kodista käsin tulemaan meille. Hoito ja valvonta kun tuntuvat vissiin olevan täällä paikalla...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän