Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläpito vauhdissa: kaikki lukkofani/moonlight ketjut poistetaan

Vierailija
23.09.2010 |

Niin varmaan tämäkin :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on täysin julkisista faktoista keskustelu.

Ihan sama kuin täällä ihmeteltäisiin nykäsen avioerohakemusten määrää.

Omaa tyhmyyttään on lukkis pistanyt huutikseen puhelinnumeronsa ja autonsa rekkarin näkyviin, koska kuka tahansa saa niiden perusteella henkilöllisyyden selville. Ja toki muutkin tiedot hänesta, kuten feissariprofiilin.

Vierailija
2/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä ketjuissa puhuttu sen oikeella nimellä edes. (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän on saanut tuotettua niin selkeän meilin ylläpidolle että ovat ymmärtäneet mitä haluaa...

Vierailija
4/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko miehensä on oikolukenut viestin ensin =)

Vierailija
5/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän on saanut tuotettua niin selkeän meilin ylläpidolle että ovat ymmärtäneet mitä haluaa...

Mutta mitkä ne suomalaisten perustuslaissa määritellyt perusoikeudet olivatkaan... NÅÅÅÅ, sananvapaudesta viis kunhan trinsessalle ei tuu paha mieli, nyyh.

Vierailija
6/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Kuunvalon uutiset, mutta mitä näenkään! Sananvapaus, hohoi? Onko prinsessalla jotain tuttuja Sanoma-konsernissa? Eikö huutiskin kuulu siihen?

Vierailija
7/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tahansa mitä tahansa paskaa, vaan sananvapauteen liittyy aina myös vastuu. Tällä palstalla pitää noudattaa tiettyjä sääntöjä (jotka muuten ovat yläpalkissa luettavissa, oletko huomannut?), ja jos niitä ei noudateta, niin sitten ulos. Siihen päätökseen ei tarvita sananvapauslakia perusteeksi.

Vierailija
8/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

netiketin vastaiset viestit

Vierailija
9/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että nainen itse järkkää itsensä keskustelupalstalle puheenaiheeksi tempuillaan ja sitten elämäntyönään kyttää milloin kirjoitellaan ja eikun yp viestiä, että poistakaa asiattomat ketjut.

Miten se ihminen edes ehtii lapsiaan hoitaa, jos aika menee huutiksessa sössiessä ja vahtiessa mitä missäkin kirjoitellaan?

Ei ymmärrä ei.........

Vierailija
10/35 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sääntöjä täällä on rikottu??!! Hänhän on itse kaikki tiedot auliisti jakanut nettiin.. o_O . Kai nyt jumankauta saa puhua jos joku huijaa noin törkeästi julkisessa huutokaupassa...!

Eii heru sympatiaa..

Ps. #8 kahville olkaa hyvä ;)

Vierailija
11/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla! Trinssukka huusi itse nuo Tinttu-kamat huutiksesta, näkyvät vielä mooniksen huutamien kohteiden listalla. Mutta että hoh muka huutaisi muutaman hassun Lindex ym. setin 89 eurolla. HEHEHEHE!

Hän on vastannut että oli joo eilisessä paketissa myynnissä, mutta ostaja ei halunnutkaan niitä?

Eli eilisen pikapaketin ostaja sitten osti bamsen velourasun, violetin paita/housusetin ja yhden t-paidan 89eurolla?? Aika tyyristä etten sanoisi.

Sais paljon halvemmalla. Mitä järkeä on maksaa käytetyistä noin paljon?

Mikähän feikki tämä taas oli? Ainakin järjestää meille sirkusta ja viihdykettä, jos ei muuta.

Vierailija
12/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kommentoin ekaa kertaa kyseisiin ketjuihin, ja sitten se poistetaan :(.. tylsää..

Noh, itse en ainakaan kirjottanut mitään sellaista, miksi poisto olisi tapahtunut, joten laitetaan tähän sama sisältä, mitä edellisessä:

Eli laittakaahan vinkkiä Iltapäivälehtiin ko. aiheesta. Lehtiä varmasti kiinnostaa, miksi tämä aihe herättää niin paljon tunteita äideissä plus tietysti se, että kyseessä on vähintäänkin outo myyjä epärehellisine multinimimerkkeineen ja yrityksine myydä epäaitoja tuotteita aitoina tuotteina.

Ja laittakaa myös muutkin monta kertaa kysymyksiä tänne ylläpidolle ja samoin huutikseen. Sekä postatkaa varotusviestejä tästä facebookiin, suomi24:seen ja muille foorumeille. Vois varmaankin myös kaksplussalle laittaa.

Itse en ole aiheeseen tarpeeksi perehtynyt, mitä nyt muutamia ketjuja lukenut. Ärsyttää vaan tollaset epärehelliset ihmiset, jotka kaiken muun lisäksi vielä uhkailevat negatiivista palautetta antavia ihmisiä. Törkeetä.

Iltalehti:

http://www.iltalehti.fi/uutisvihje/?ref=kn

Iltasanomat:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/op.asp

P.S. Ja jos joku saa ylläpidolta vastauksen, niin kertokaa siitäkin. Tosin tässä tilanteessa voisi yllä hyvä veto ylläpidolta laittaa erillinen viesti foorumille otsikolla: miksi poistamme prinsessa-ketjuja...

Vierailija
13/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nyt kuitenkin oikeasti mene niin, että häneltä saa ostaa vain osan paketin tuotteista erikseen sovittavaan hintaan.

Taustalla on tietysti jotain muutakin, jotain tarkoitusta vartenhan nuo hinnat on noin älyttömiä - siis halvemmallaa saa kaupasta uutena.

Pointsit ap:lle ja muille erittäin aktiivisesta stalkkauksesta, mikä kyllä joiltain osin alkaa vaikuttaa jo kiusanteolta. Ei tämä av-palstalla jo kuukausikaupalla jatkunut vatvominen mitään auta, tuskinpa saatte mitään uutta tietoa aiheesta. Mutta joo, jos haluutte elämänne käyttää jonkun huutistyypin vainoamiseen, niin eihän se minulta pois ole...

Vierailija
14/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nyt kuitenkin oikeasti mene niin, että häneltä saa ostaa vain osan paketin tuotteista erikseen sovittavaan hintaan.

Taustalla on tietysti jotain muutakin, jotain tarkoitusta vartenhan nuo hinnat on noin älyttömiä - siis halvemmallaa saa kaupasta uutena.

Pointsit ap:lle ja muille erittäin aktiivisesta stalkkauksesta, mikä kyllä joiltain osin alkaa vaikuttaa jo kiusanteolta. Ei tämä av-palstalla jo kuukausikaupalla jatkunut vatvominen mitään auta, tuskinpa saatte mitään uutta tietoa aiheesta. Mutta joo, jos haluutte elämänne käyttää jonkun huutistyypin vainoamiseen, niin eihän se minulta pois ole...

Onhan tää nyt julmetun riemukasta hupia :D! Mutta aikuisten oikeasti kyllä asialle on yritetty tehdä kaikki mitä voidaan...on laitettu viestiä huutiksen yp:lle...meeeeelko monta ja todisteet päälle; vaan mitään ei tapahdu (poikkeuksena, että sulkivat surullisen kuuluisan UNQ-hattu -kohteen). Tinttarellalle ei viitsi kukaan laittaa yksityisviestiä, koska hän tukkii postilaatikon uhkailevilla haukkumaviesteillä sen jälkeen. Joten ei tässä nyt auta kuin ihmetellä ääneen...Ja näyttää se kiinnostavan av:lla melkoisestikin, kun katsoo kuinka monta kertaa ketjua on luettu, vaikka aina otsikosta jo voi päätellä mitä asia koskee ;). Harva vain vastaa.

Vierailija
15/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran ylläpitoja on jo varotettu kyseisestä henkilöstä on täysin paikallaan, että varotuksia jatketaan kaikilla mahdollisilla foorumeilla!! Joka päivä tännekin tulee uusia ihmisiä, jotka eivät tästä huijarista ole kuulleet.

Mua ainakin ärsyttää tosi paljon ne, jotka joutuu tämän kyseisen henkilön uhreiksi silkkaa tietämättömyyttään. Mikseivät samat säännöt päde kaikille? Miksi yksi saa sooloilla ihan vapaasti ja olla epärehellinen?

Vierailija
16/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Ja jos joku saa ylläpidolta vastauksen, niin kertokaa siitäkin. Tosin tässä tilanteessa voisi yllä hyvä veto ylläpidolta laittaa erillinen viesti foorumille otsikolla: miksi poistamme prinsessa-ketjuja...

Vastausta ei tarvitse odottaa ylläpidolta ja eilisten ketjujen poistattaja ei ollut tuo paljon parjattu ( aiheestakin ) myyjä, vaan minä, kun aina täällä joku luupää on, joka menee liian pitkälle. En ole myös millään lailla sidoksissa kyseiseen henkilöön, eli en puolustele häntä millään lailla, vaan ärsyttää, kun ei aikuiset ihmiset ymmärrä missä menee raja.

Vierailija
17/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausta ei tarvitse odottaa ylläpidolta ja eilisten ketjujen poistattaja ei ollut tuo paljon parjattu ( aiheestakin ) myyjä, vaan minä, kun aina täällä joku luupää on, joka menee liian pitkälle. En ole myös millään lailla sidoksissa kyseiseen henkilöön, eli en puolustele häntä millään lailla, vaan ärsyttää, kun ei aikuiset ihmiset ymmärrä missä menee raja.

Sinä se eilen uhkailit joo minua kesken työntekosi, kuinka ei voi puhua täällä sitä eikä tätä ja vetosit lakiin.

No tässä olisi ihan sananvapaudesta Suomessa tällainen pieni tekstintynkä sinulle :)

Suomessa sananvapaus on turvattu perustuslaissa.

”12§. Sananvapaus ja julkisuus. Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annetaan lailla. Lailla voidaan säätää kuvaohjelmia koskevia lasten suojelemiseksi välttämättömiä rajoituksia.

Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta.”

No eikö nää trinsessan touhut ole julkisia kun ihan julkisesti myy kamoja ja julkisesti huijaa muita ihmisiä?

Vierailija
18/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttelet ihan tuosta vaan ja kaiken lisäksi VÄÄRISTELET asioita. Minä en ole kuule sua MILLÄÄN LAILLA uhkaillut!

Sitä paitsi tuo myyjä on yksityishenkilö, joten et voi ihan mitä vaan sanoa julkisesti.

Vierailija
19/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän varsinainen leppäkertun puoliso olet.

Sinä näet tässä vain ja ainoastaan että kyseistä nimimerkkiä vainotaan tai panetellaan.

Kuules hei, asia on niin, että täällä on myöskin ihan asiallisesti keskusteltu hänen tekemistään huijauksista jotka sinä loistavalla älykkyydelläsi ja lukutaitoisena ihmisenä varmastikin ymmärrät.

Joko olet täysin provokatiivinen ihminen tai kyseisen nimimerkin kaveri tai jopa mahdollisesti itse harrastat samaa kuin tämä ketjussa pääosaa näyttelevä henkilö!

Vierailija
20/35 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän varsinainen leppäkertun puoliso olet.

Sinä näet tässä vain ja ainoastaan että kyseistä nimimerkkiä vainotaan tai panetellaan.

Kuules hei, asia on niin, että täällä on myöskin ihan asiallisesti keskusteltu hänen tekemistään huijauksista jotka sinä loistavalla älykkyydelläsi ja lukutaitoisena ihmisenä varmastikin ymmärrät.

Joko olet täysin provokatiivinen ihminen tai kyseisen nimimerkin kaveri tai jopa mahdollisesti itse harrastat samaa kuin tämä ketjussa pääosaa näyttelevä henkilö!

Sinä se et ymmärrä mitään muuta kun sen mitä ITSE sanot.

Kommentoin äsken tuohon laittamaasi viestiin ( sori vaan en nyt sitä näe, kun olen kirjoittamassa ) kun syyttelit MINUA. Minä en ole sulle tehnyt yhtään mitään, joten anna olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi