Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ärsyttää skorpioni-horoskooppimerkkisissä?

Vierailija
23.09.2010 |

Moni sanoo ettei tule toimeen tai he ei tule toimeen muiden kanssa. Selittäkää tarkemmin! :)

t. yksi skorpioni, joka mielestään on aika sopuisa ihminen eikä missään nimessä räiskähtelevän äkkipikainen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo ettei tule toimeen tai he ei tule toimeen muiden kanssa. Selittäkää tarkemmin! :)

t. yksi skorpioni, joka mielestään on aika sopuisa ihminen eikä missään nimessä räiskähtelevän äkkipikainen

Vierailija
2/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tossa jo aiemmassa astrologia-ketjussa mainostinkin, että ainoat elämäni aikana kohtaamani ihmiset (ok, ei näitäkään ole kuin puolenkymmentä kappaletta, joten mitään tieteellistä en yritä esittää), joiden kanssa kertakaikkisesti en tule juttuun, ovat skorpioneja horoskoopissa.

Näille "minun haasteellisille tuttavilleni" (:D) yhteistä on että he pitävät omasta mielipiteestään kiinni vielä silloinkin kun se on pätevästi kumottu. Sanoisiko heitä sitten jääräpäiksi? Itse oinaana olen jotakin mieltä, kunnes toisin todistetaan/olen saanut tarkempaa tietoa/kokemusta asiasta. Mulle ei ole mikään elämää suurempi asia olla aina oikeassa.

Tuntemani skorpionit ovat myös järkyttävän kaavamaisia. Voisiko tällä keskustelupalstalla heittää vaikka tällaisen lapsellisen esimerkin: "ei mun tartte kerätä noita palikoita, ku en mä leikkiny niillä". Tapauksessa kolme sisarusta on leikkinyt keskenään ja näillä palikoilla on eniten leikkinyt joku ei-skorpioni. Siis "tää ei kuulu mun tehtäviin" voitaisiin sanoa työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nielevät kaikkea sisäänsä, ja kun mitta täyttyy se ei ole lempeää purkausta nähnytkään!

Vierailija
4/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tossa jo aiemmassa astrologia-ketjussa mainostinkin, että ainoat elämäni aikana kohtaamani ihmiset (ok, ei näitäkään ole kuin puolenkymmentä kappaletta, joten mitään tieteellistä en yritä esittää), joiden kanssa kertakaikkisesti en tule juttuun, ovat skorpioneja horoskoopissa.

Näille "minun haasteellisille tuttavilleni" (:D) yhteistä on että he pitävät omasta mielipiteestään kiinni vielä silloinkin kun se on pätevästi kumottu. Sanoisiko heitä sitten jääräpäiksi? Itse oinaana olen jotakin mieltä, kunnes toisin todistetaan/olen saanut tarkempaa tietoa/kokemusta asiasta. Mulle ei ole mikään elämää suurempi asia olla aina oikeassa.

Tuntemani skorpionit ovat myös järkyttävän kaavamaisia. Voisiko tällä keskustelupalstalla heittää vaikka tällaisen lapsellisen esimerkin: "ei mun tartte kerätä noita palikoita, ku en mä leikkiny niillä". Tapauksessa kolme sisarusta on leikkinyt keskenään ja näillä palikoilla on eniten leikkinyt joku ei-skorpioni. Siis "tää ei kuulu mun tehtäviin" voitaisiin sanoa työpaikalla.

t.

kalat joka todella sanoo mitä ajattelee ja siitä koituu paljon ongelmia

Vierailija
5/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että löytyy näitä, jotka uskovat ihan tosissaan horoskooppeihin. Naurattaisi, jos ei harmittaisi miten yksinkertaisia ihmiset voivat olla.

Vierailija
6/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole kuin yhdestä skorpionista lähempää kokemusta. Tämä tapaus tulee hyvin kaikkien kanssa toimeen, on positiivinen, avoin ja iloinen. Erittäin temperamenttinen ja kiihtyy nollasta sataan alle sekunnissa. Tyyntyy myös yhtä nopeasti.

Hän elää jotenkin suuremmalla liekillä koko ajan kuin me muut. Rakastaa ja vihaa yhtä tulisesti.

Vierailija
7/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että löytyy näitä, jotka uskovat ihan tosissaan horoskooppeihin. Naurattaisi, jos ei harmittaisi miten yksinkertaisia ihmiset voivat olla.

Vierailija
8/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin uuteen kalenteriin ystävien syntymäpäiviä, tajusin, ettei minulla ole yhtään ystävää jonka synttärit olisi marraskuussa. Jotenkin kalenterin tyhjyys sillä kohtaa oli niin silmiin pistävää, kun esimerkiksi helmi-, maalis- ja kesäkuussa on ystävien synttäreitä vähän väliä.

Tajusin sitten että pakko tässä on oltava joku yhteys horoskooppeihin, kun esimerkiksi kaksi exääni, jotka tekivät elämästäni helvetin olivat molemmat skorpioneja. Ehkä minua, kalaihmistä ei ole luotu elämään heidän kanssaan.

Tosin kyllä lapseni syntyi kaksi viikkoa lasketun ajan yli, juuri pari päivää skorpionin puolella. Vähän rupesi kauhistuttamaan :-D Hyvin on kuitenkin mennyt ja poikani on ainakin koko 2v elämänsä ollut hyvinkin ihana ja olemme tulleet toimeen :-D

Vierailija
9/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin allekirjoittaa täysin tuon 'elää suuremmalla liekillä kuin me muut'. Todellakin.

Vierailija
10/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös törmännyt elämässäni muutamiin tällaisiin ihmisiin, mutta ainakaan osa heistä ei ole ollut skorpioneja (yksi oli syntynyt ihan loppuvuodesta ja toinen kesällä). Osan horoskooppimerkkiä en tiedä/tiennyt.

Vierailija
11/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia syntyy enemmän kuin marraskuussa. Marraskuu on synnärillä hiljainen kuukausi (kuten myös joulukuu).

Vierailija
12/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nielevät kaikkea sisäänsä, ja kun mitta täyttyy se ei ole lempeää purkausta nähnytkään!

.Olen usein eri mieltä ,enkä helpolla muuta mielipidettä vaikka olisinkin väärässä.

Vierailija
13/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei skorpionit ole minusta mitenkään hankalia. Paras ystäväni on skorpioni... Mutta oinaita rasittavampiin sarvipäihin en ole tutustunut. Moni heistä tuntuu ajattelevan, että jos sen oman mielipiteen sanoo kaikkein suurimpaan ääneen ja muiden päälle puhuen, niin se on automaattisesti oikea. :) Oinas voi kyllä muuttaa mielipidettään ja pokkana julistaa, että oli silti kaiken aikaa oikeassa.

Vierailija
14/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tunne olevani ennemmin kuvaillun tyyppinen. Olen rauhallinen, enkä varsinaisesti kaipaa elämääni mitään suuria myrskyjä. En ole temperamenttinen, mutta oikeudentajuni kylläkin on vahva ja haluan aina puolustaa vääryyttä kokevia.

Vierailija
15/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa aina valittamatta pikkusiskonsa sotkut, jaksaa leikkiä valittamatta ja kärsivällisesti vammaisen ja tempperamenttisen isoveljensä kanssa. Lapsi joka ei koskaan vaadi mitään, vaan on tyytyväinen osaansa. Ei koskaan riitele kenenkään kanssa, on enemmän tyyppiä joka kääntää toisen posken.

EI kai kovin tyypillinen skorppari? Ehkä se siitä joskus sitten rävähtää?

Vierailija
16/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skorpioni, jonka paras ystävä on kalat.

Lisäksi minulla on mielestäni paljon ystäviä, ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen.

Te ihmiset olette kyllä outoja, kun luokittelette ihmiset HOROSKOOPPIEN mukaan. Voi hyvää päivää...

Vierailija
17/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ilkeitä, itsekkäitä, äkkipikaisia ja mustasukkaisia.

Vierailija
18/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaan niiden horoskoopit jotka olivat elämässni mukana silloin kun teinivuosina tuli luettua horoskooppeja. Tulen kyllä toimeen lähes kaikkien kanssa.

terv skorpioni, joka jo 10 v naimisissa toisen skorpionin kanssa, jonka parhaat ystävät ovat neitsyt ja oinas, ja jolla on erittäin hyvät välit vanhempiinsa jotka leijonia ;)

Vierailija
19/19 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aijaa, no just, ilmankos...!!" Ja sellaisella paskamaisella äänellä kun olin kertonut olevani skorppiooni (koska se oli kysynyt).

Jäi vähän epäselväksi mikä mätti, mutta eipä kiinnostanut jäädä kyselemään. Kun en mitenkään jaksa uskoa että syntymäajalla ja luonteenlaadulla olisi mitään tekoa toistensa kanssa. Enkä sitäpaitsi osaa ikinä kirjottaa tota vitun skorppiioonia oikein.

Ja minä olen ihana, rakastettava, söpö, rock, cool, avoin ja luottamuksen arvoinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi