Jos saatte vaikka naapurin Meijulta erilaisia leivoksia tai kakkuja
mitä hänen juhlistaan jäi yli, ja kiltti Meiju tuo ne teille lautasella ja sanoo että ajattelin että te voisitte tykätä maistaa, meillä oli mummon juhlat ja sieltä jäi nämä yli. Leivokset on posliinilautasella. Kiitätte ja herkuttelette.
Mutta miten palautatte Meijun lautasen takaisin? Viettekö vaan pestynä takaisin? Vai laitatteko siihen jotain kiitokseksi?
Minulla on nyt tämä tilanne ja ihana naapuri toi vaikka mitä kakkua. Haluaisin palauttaa lautasen ja laittaa siihen jotain pientä päälle kiitokseksi. Mikähän olisi hyvä? Vai onko tyhmä idea?
Kommentit (23)
Elintarvike alalla ja keittiöillä työskennelleenä olen nähnyt kans yhtä sun toista. Jäisi syömättä monilla asiakkaillakin jos näkisivät itse. Saati sitten ne monet amatöörit joilla ei ole tietämystä. Yököttää minuakin ajatus että joku velloo käsien välissä marsipaanit ja runttaa niistä koristeita.
tällaiset ihmiset syövät esim häissä, syntymäpäivillä tms juhlissa? Onko teillä omat eväät?
puhutaan?
terveisin Meiju
Palauta se lautanen vaan, ei tarvi mitään takaisin, vaikken olekaan se ap.
Elintarvike alalla ja keittiöillä työskennelleenä olen nähnyt kans yhtä sun toista. Jäisi syömättä monilla asiakkaillakin jos näkisivät itse. Saati sitten ne monet amatöörit joilla ei ole tietämystä.
Yököttää minuakin ajatus että joku velloo käsien välissä marsipaanit ja runttaa niistä koristeita.