Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saatte vaikka naapurin Meijulta erilaisia leivoksia tai kakkuja

Vierailija
23.09.2010 |

mitä hänen juhlistaan jäi yli, ja kiltti Meiju tuo ne teille lautasella ja sanoo että ajattelin että te voisitte tykätä maistaa, meillä oli mummon juhlat ja sieltä jäi nämä yli. Leivokset on posliinilautasella. Kiitätte ja herkuttelette.

Mutta miten palautatte Meijun lautasen takaisin? Viettekö vaan pestynä takaisin? Vai laitatteko siihen jotain kiitokseksi?

Minulla on nyt tämä tilanne ja ihana naapuri toi vaikka mitä kakkua. Haluaisin palauttaa lautasen ja laittaa siihen jotain pientä päälle kiitokseksi. Mikähän olisi hyvä? Vai onko tyhmä idea?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voit toki laittaa mukaan jotain. Mistä se vois tykätä?

Vierailija
2/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain kuluvaa, kuten kynttilöitä tai serviettejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilät oli kiva idea:)

Vierailija
4/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilät oli kiva idea:)

Vierailija
5/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vaikka kourallinen Mariannekarkkeja?

Vierailija
6/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittää vähän aiheeseen liittyvän toisen kysymyksen. Jos naapurin 11 vee tyttö tuo tyttärellenne omia vanhoja prinsessa-lehtiään ja pari kirjaa ja palapelin, mitä voisi antaa vastalahjaksi? Haluaisin antaa jotain tyttöä miellyttävää, eikä niinkään vanhemmille. Ei olla oikein näiltä vanhemmilta saatu vastausta, kun on kautta rantain kyselty.

Vierailija
7/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni lahjakortti vaatekauppaan, kirjakauppaan tai lelukauppaan tai vaikka leffalippu.

Vierailija
8/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä tosiaan laita mitään pilaantuvaa syötävää (jos on muutenkin ylijäämää kutsuilta), karkit oli ihan hyvä idea.

Eikä ehkä kannata ladata älytöntä määrää kaikkea, mulle ainakin naapurina tulisi nolo olo, jos saisin ison kasan "vastalahjaa". Eli tosiaan jotain pientä vaan.

Vierailija
9/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kay aina, tilanteesta riippuen hedelmäpussi tai konvehtirasia...

Vierailija
10/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin kauniisti kuitenkin ja antaisin koirille.

Ällöttäisi kun en tietäisi kuka ne syömiset on tehnyt ja missä, miten ne on säilytetty ja kauanko olleet tarjolla/lääpittävänä.

Kun useimmilla on tapana käsiä pesemättä niitä kakunkoristeita näpertää ja lapsetkin vielä pääsevät puuhaan mukaan. (oi kuinka ihanaa).

Mutta kysymykseesi vastaisin että pesisin lautasen tietty (vaikka koirat sen kyllä nuolevat säihkyvän puhtaaksi). Ja laittaisin mukaan jotain pientä, vaikka kynttilän, suklaalevyn tms.

Vierailija
11/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

repskops sulle

Vierailija
12/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin kauniisti kuitenkin ja antaisin koirille.

Ällöttäisi kun en tietäisi kuka ne syömiset on tehnyt ja missä, miten ne on säilytetty ja kauanko olleet tarjolla/lääpittävänä.

Kun useimmilla on tapana käsiä pesemättä niitä kakunkoristeita näpertää ja lapsetkin vielä pääsevät puuhaan mukaan. (oi kuinka ihanaa).

Mutta kysymykseesi vastaisin että pesisin lautasen tietty (vaikka koirat sen kyllä nuolevat säihkyvän puhtaaksi). Ja laittaisin mukaan jotain pientä, vaikka kynttilän, suklaalevyn tms.

Vierailija
13/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koskaan syödä käsin näperreltyjä koristuksia sillä vaikka kädet on pesty (jotkut tekee sitä, jotkut ei, jotkut pesee ja kaivaa silti nenää/persutetta jne) niin ne kädet hikoilee silti koristeita tehtäessä eli koristeissa on hikeä!!! Ei kannata syödä.

Vierailija
14/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin kokki itse ja olen nähnyt vaikka ja mitä. Toivoisin että olisin täysin tietämätön mitä kyökin puolella tapahtuu ja voisin luottaa ammattilaisiin niinkuin te.

Omiin kollegoihin voin luottaa ja perheenjäseniin, tiedän että heillä on hygieniatuntemus hallussa.

Kun on kerran nähnyt, että leipuri maistaa pullataikinaa kulhosta ja sylkäisee taikinan takaisin kun se ei vielä ollutkaan valmista ja lisää siihen sokeria, niin todellakaan en enää syö kuin isojen ketjujen pullia tai omia!

Vierailija
15/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo siis ainut,kelle tuli sama mielee..

Vierailija
16/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo siis ainut,kelle tuli sama mielee..

sama asia siis,et ei söis..

Vierailija
17/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuo "Meiju". Usein ja monta kertaa.

Niin ja kiitä ja sano, että hyvää oli ( :

Vierailija
18/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin kokki itse ja olen nähnyt vaikka ja mitä. Toivoisin että olisin täysin tietämätön mitä kyökin puolella tapahtuu ja voisin luottaa ammattilaisiin niinkuin te. Omiin kollegoihin voin luottaa ja perheenjäseniin, tiedän että heillä on hygieniatuntemus hallussa. Kun on kerran nähnyt, että leipuri maistaa pullataikinaa kulhosta ja sylkäisee taikinan takaisin kun se ei vielä ollutkaan valmista ja lisää siihen sokeria, niin todellakaan en enää syö kuin isojen ketjujen pullia tai omia!

olet nähnyt tuollaista? Millä perusteella luulet sen olevan yleinen käytäntö? Syöttekö te vain itse kasvatettuja kasviksia, vai miten uskallatte syödä yhtään mitään? Eihän sitä voi tietää kuka on kussut maitopurkkiin.

Vierailija
19/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on nähnyt yhtä ja toista, niin ei sitä voi mielestä sulkea.

Koska itse haluan olla täydellinen työssäni, enkä aio aiheuttaa asiakkaille vatsapöpöjä enkä hiuksia tai kärpäsiä lautaselle, vituttaa suoraan sanoen että on paljon niitä jotka eivät välitä.

Ja amatööreissä on niitä jotka eivät tiedä.

Vierailija
20/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan joskus kun leivot tms. viedä maistiaisia tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan