Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni, 10-vuotias raggari...

Vierailija
23.09.2010 |

Heh. Hymyilyttää, mutta lapselle tietysti pitää olla tiukkana.

Oli kuvistunnilla roiskinut maalia, kun pojat olivat ensin roiskutelleet maalia tyttöjen niskaan. Koko kööri joutui jälki-istuntoon, kuten oikein onkin.

Tyttö oli kallella kypärin asiasta ja lupaili pyhästi ottaa opikseen. Panen vielä illalla jynssäämään vaatteensa puhtaaksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme wt-sakkia

Vierailija
2/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitiä vaan naurattaa? ihme wt-sakkia

Enkös minä jo tuossa sanonut, että lapselle tietysti korostan, että rangaistus tuli aiheesta eikä tuollaista vaan harrasteta.

Miksi ihmeessä minun pitäisi itse tuosta vetää harakiri? Haloo... ei se niin vakavaa ole, pienellä lapsella (joka muuten omalla ajallaan käy kuvataidekoulua ja on hyvinkin kiinnostunut nimenomaan ko. oppiaineesta).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa lasten sotkea ja härvätä, jos harrastavat jotain kultturellia!

Laitetaan pedofiilitkin balettitunnille niin johan on asiat paremmin,.

Vierailija
4/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa lasten sotkea ja härvätä, jos harrastavat jotain kultturellia! Laitetaan pedofiilitkin balettitunnille niin johan on asiat paremmin,.

en suinkaan minä niinkään sanonut, vai sanoinko? Ihan aion panna vielä sen jälki-istunnon lisäksi lapsen pesemään tuhriutuneet vaatteensa illalla käsin.

Meinasin vaan, ettei tuo nyt ainakaan siitä johtunut, että suhtautuisi ko. aineeseen jotenkin huolestuttavan huonosti.

ap

Vierailija
5/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset töpeksii vielä aika viattomasti, onneksi.

Voin kuvitella sen tilanteen ;-))

(kuvista sivutöikseen opettava luokanope)

Vierailija
6/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiteväri jos ehtii kuivua, se ei lähde enää kuin kuivapesussa!

(terveisin taiteilijan tytär, jolla eräässä vaiheessa oli kaikki vaatteet vesi/peiteväritahraisia)

Vierailija
7/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiteväri jos ehtii kuivua, se ei lähde enää kuin kuivapesussa! (terveisin taiteilijan tytär, jolla eräässä vaiheessa oli kaikki vaatteet vesi/peiteväritahraisia)

Soitan kotiin ja kehotan tuohon (olen itse vielä duunissa)

ap

Vierailija
8/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vain että mitä ihmeen tekemistä tuolla koko asialla nyt niin paljon oli, että pitää mainita.

Antaa lasten sotkea ja härvätä, jos harrastavat jotain kultturellia! Laitetaan pedofiilitkin balettitunnille niin johan on asiat paremmin,.

en suinkaan minä niinkään sanonut, vai sanoinko? Ihan aion panna vielä sen jälki-istunnon lisäksi lapsen pesemään tuhriutuneet vaatteensa illalla käsin.

Meinasin vaan, ettei tuo nyt ainakaan siitä johtunut, että suhtautuisi ko. aineeseen jotenkin huolestuttavan huonosti.

ap

Vierailija
9/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vain että mitä ihmeen tekemistä tuolla koko asialla nyt niin paljon oli, että pitää mainita.

en suinkaan minä niinkään sanonut, vai sanoinko? Ihan aion panna vielä sen jälki-istunnon lisäksi lapsen pesemään tuhriutuneet vaatteensa illalla käsin. Meinasin vaan, ettei tuo nyt ainakaan siitä johtunut, että suhtautuisi ko. aineeseen jotenkin huolestuttavan huonosti. ap

Siis aloituksella? Vai tuolla yksityiskohdalla? No siis halusin vaan sanoa, ettei kyse ole ainakaan siitä, että lapsen mielestä ko. aine on turha. On vaan vastannut parin muun tytön kanssa poikien kiusaan.

Ajattelematontahan se tietysti on.

ap

Vierailija
10/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pojat nyt on tollasia, sun ei tarvitse mennä mukaan kun olet tyttö ja paljon fiksumpi". Suomeksi "ota kurat niskaan ja itke sitten kotona, se on sun osa".

Reipas tyttö sulla, vaikka tietenkin tuosta kuuluu saada jälkkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan