Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutteko te tai miehenne rikollisjärjestöihin tai prosenttijengeihin?

Vierailija
23.09.2010 |

Mitä mieltä olette niistä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on nahkaliivit.

En osaa muuta sanoa niistä. Eikä tarvitsekaan osata.

Vierailija
2/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo tuol Arkadianmäellä..? Juu, ei kuuluta kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on se voima jonka tämä kansa aikoinaan kadotti. Tätä voimaa tullaan vielä tulevaisuudessa tarvitsemaan ja kuka muu homman hoitaa kuin ne joilla se voima on?

Ei kansalaisista ole siihen. Kansalaiset ovat pullamössöytyneet ei pelkästään vartalolta vaan mieleltään.

Vierailija
4/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on se voima jonka tämä kansa aikoinaan kadotti. Tätä voimaa tullaan vielä tulevaisuudessa tarvitsemaan ja kuka muu homman hoitaa kuin ne joilla se voima on?

Ei kansalaisista ole siihen. Kansalaiset ovat pullamössöytyneet ei pelkästään vartalolta vaan mieleltään.

Tiedän isäni kautta, mitä se lojaalisuus ja veljeys yleensä näissä piireissä tarkoittavat. Olen kasvanut näiden kuvioiden sivussa, tiedän kyllä ikävän totuuden.

Vierailija
5/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan nyt rikollinen halua olla tai hyväksy sitä, eihän?

Vierailija
6/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa ei koskaan kykene varastamaan tai lyömään toista, koska se on syntiä ja raamatussa kiellettyä. Osa ei kykene kiltin luonteensa takia.

Sitten osa kykenee, heillä on luonto antanut lahjat selviytymiseen. Nämä pimeänpuolen "oppilaat" ovat ihmiskunnalle elinehto. On uskallettava varastaa ja lyödä, kun tilanne vaatii.

Ei siinä ole mitään luuseriutta. Tilanteen mukaan mennään. Kun on aika hypätä niin hypätään.

Vierailija
7/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa ei koskaan kykene varastamaan tai lyömään toista, koska se on syntiä ja raamatussa kiellettyä. Osa ei kykene kiltin luonteensa takia.

Sitten osa kykenee, heillä on luonto antanut lahjat selviytymiseen. Nämä pimeänpuolen "oppilaat" ovat ihmiskunnalle elinehto. On uskallettava varastaa ja lyödä, kun tilanne vaatii.

Ei siinä ole mitään luuseriutta. Tilanteen mukaan mennään. Kun on aika hypätä niin hypätään.

Edelleenkin olen itse nähnyt koko lapsuuteni näitä "pimeänpuolen oppilaita", yleensä kovin raukkoja ovat, eivät nuo mainitsemasi selviytymistaidot ole ihmiskunnan perusta, vaikka niin fantasioitkin.

Kyllä oikeasti aika moni ihminen pystyy lyömään toista ilman estoja, saati varastamaan. Kyse onkin kontrollista. Ei kannata aliarvioida keskimääräistä sukankuluttajaa ahdingossa.

Vierailija
8/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin olen itse nähnyt koko lapsuuteni näitä "pimeänpuolen oppilaita", yleensä kovin raukkoja ovat, eivät nuo mainitsemasi selviytymistaidot ole ihmiskunnan perusta, vaikka niin fantasioitkin.

Kyllä oikeasti aika moni ihminen pystyy lyömään toista ilman estoja, saati varastamaan. Kyse onkin kontrollista. Ei kannata aliarvioida keskimääräistä sukankuluttajaa ahdingossa.

Minäkin olen viettänyt lapsuuteni tälläisten ihmisten ympäröimänä. Olin silti se kirkkain enkeli. Opin kyllä käsittelemään puukkoa, mutta tempuiksi se jäi.

En voisi käyttää sitä pahaan.

Osa ihmisistä kykenee pahaan. Niin se on. Sinä ehkä kykenet älä silti yleistä sitä taitoa muille. Minä arvostan sinua tämän taidon takia. Voit lyödä muita minun puolestani. Minä en käsiäni likaisi vaikka piippu lepäisi ohimollani.

Olen vähän enemmän elämää kokenut ja nähnyt kuin sinä. Usko minua tässä asiassa. Usko on ainoa asia mihin sinäkin voit tässä asiassa alistua.

Vierailija
9/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen viettänyt lapsuuteni tälläisten ihmisten ympäröimänä. Olin silti se kirkkain enkeli. Opin kyllä käsittelemään puukkoa, mutta tempuiksi se jäi.

En voisi käyttää sitä pahaan.

Osa ihmisistä kykenee pahaan. Niin se on. Sinä ehkä kykenet älä silti yleistä sitä taitoa muille. Minä arvostan sinua tämän taidon takia. Voit lyödä muita minun puolestani. Minä en käsiäni likaisi vaikka piippu lepäisi ohimollani.

Olen vähän enemmän elämää kokenut ja nähnyt kuin sinä. Usko minua tässä asiassa. Usko on ainoa asia mihin sinäkin voit tässä asiassa alistua.

Hmmm - sanoinko että minä pystyn lyömään tai mitään. Kommentoin vain tuohon aiempaan uhoukseen, että ei monilla perusihmisilläkään ole sitä estoa tarpeentullen, eikä rikollisia pidä glorifioida.

Lapsellista sanoa "minä olen kokenut enemmän kuin sinä". Ei tunne toista ihmistä, eikä kokemusperää voi verrata. Sanon, että olen paljon pahaa kokenut kyllä tähän ikään mennessä, enkä näe mitään mystistä leffasankaruutta rikollisjengeissä.

Vierailija
10/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli totuuspohja löytyy kyllä monista elokuvista. Vain väkivaltakohtaukset ovat muunneltuja.

Juoni on usein sama paitsi sankari saattaa oikeasti vaihtua useasti ja kuolla useammin. Eikä sankari aina ole sankari. Elokuvien sankarit ovat mustavalkoisia. Todellisuudessa ihminen on sekä hyvä että paha samaan aikaan.

Lopetan keskustelun käyttämällä pitsireunuksisen Hitlerkortin. Hitler oli hyvä ja välillä vähän paha.

Ei rikollisuutta voida glorifioida, vain väkivaltaa ja henkilökuvia. Totuus on aina pohjalla. Rikollisuutta tulee aina olemaan se on osa yhteiskuntaamme ja kultuuriamme.

Minua naurattaa tälläinen "pohjaton" asioiden kieltäminen.

Vierailija
11/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kova ukko, häh! Arveltiin kaapata seuraavaksi Lasse Sievinen.

Mä putosin tälle aivan täysin! :D

Vierailija
12/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tosi rohkeita ja sankarillisia. Uskaltavat käydä jopa itseään puolta pienemmän ihmisen kimppuun, jos pääsevät hyökkäämään joukolla takaapäin. Kenties suurin todiste heidän ihmiskuntaa vahvistavasta vaikutuksestaan on ylenpalttinen amfetamiinin ja kannabiksen käyttö. Suuria sankareita ovat?

Vierailija
13/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tyhminä. Pikkupoikina jotka eivät ikinä kasva aikuisiksi.

Kaikkea muuta kuin sankarillisina! Huh sentään mikä naurettava ajatus, että olisivat jotenkin sankarillisia.

Eikä meillä todellakaan kuuluta tuollaiseen porukkaan.

Vierailija
14/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrataan suurta Neuvostoliittoa ja pientä Suomea aikoinaan. Rohkeutta vaadittiin molemmilta.

Onpas epäisänmaallista väkeä täälä tänään. Täytyy todeta on niin asiattomia viestejä.

Vierailija
15/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sentään miehekseni ottaisi! Kaksi nuijaa on tietysti pieni otos, mutta nämä molemmat ovat narsistisia, sovinistisia, heikkolahjaisia juntteja. Sori.

Vierailija
16/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuului erään rikollisryhmittymän ase-ja räjähdeosastoon ennen tapaamistamme. Tämä ryhmä kauppasi suuria määriä kovia huumeita. Mieheni ei jäänyt koskaan kiinni mistään. Sitten mieheni meni tullikouluun ja tullivalvojaksi töihin. Nykyään on kunnollinen perheenisä.

Vierailija
17/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuului erään rikollisryhmittymän ase-ja räjähdeosastoon ennen tapaamistamme. Tämä ryhmä kauppasi suuria määriä kovia huumeita. Mieheni ei jäänyt koskaan kiinni mistään. Sitten mieheni meni tullikouluun ja tullivalvojaksi töihin. Nykyään on kunnollinen perheenisä.

Vierailija
18/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sait isänmaallisuuden tähän vedettyä mukaan? Onko se, että kuuluu amerikkalaiseen huumerinkiin joka kutsuu itseään mopokerhoksi, ajelee amerikkalaisella moottoripyörällä, käyttää ja diilaa etelä-amerikkalaisia ja pohjois-afrikkalaisia huumeita suomalaisille reppanoille ja hakkaa porukalla muita ihmisiä... onko se jotenkin erityisen super-isänmaallista??? On sulla logiikka...

Verrataan suurta Neuvostoliittoa ja pientä Suomea aikoinaan. Rohkeutta vaadittiin molemmilta.

Onpas epäisänmaallista väkeä täälä tänään. Täytyy todeta on niin asiattomia viestejä.

Vierailija
19/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyykö jonkun älyttömän pyöräjengin, joka matkii suuren maailman vastaavia

Isänmaallisempaa on olla huolissaan nuorisosta, jolle nämä samaiset jannut rahtaavat huumeita

Vierailija
20/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi