Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia uniaikoja teidän 2,5-vuotiailla?

23.09.2010 |

Heippa!!

Tuntuu, että olen välillä ihan hukassa meidän 2,5-vuotiaan pojan nukkumisten kanssa. Poika nukkuisi sujuvasti iltayhdeksästä - aamuyhdeksään ja jättäisi päiväunet kokonaan pois, MUTTA...

Päivän jaksaminen on niin ja näin. Iltapäivällä/illalla alkaa meno olla kovaa ja vaikuttaisi, että pienistä päiväunista olisi hyötyä. Toiseksi, joka puolelta tulee viestiä minulle, kuinka tuon ikäisen "kuuluisi" vielä nukkua päiväunet.

Kolmas ongelma on se, että jos herätän pojan aamulla vaikka seitsemältä, hän menee kyllä kohtuu hyvin nukkumaan päivällä, mutta nukkuisi sitten todella pitkään ja yli tunnin päiväunien seurauksena silloinkin iltaunille meno onnistuu vasta yhdeltätoista...

Tulipas sepustus... Kyselisen siis, että kuinka paljon teidän lapsukaiset nukkuvat yöllä ja kuinka päivällä?? Vai nukkuvatko kaikki päikkäreitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 v 3 kk poika, joka nukkuu yöunet noin klo 21 - 7.30-8.00 ja päiväunet noin 1,5 tuntia noin klo 12 - 13 alkaen.

Vierailija
2/2 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri poikasi iässä olen pyrkinyt jättämään lapsilta päiväunet pois, koska ne ovat selvästi alkaneet haitata iltanukahtamista. Myöhään iltapäivällä tulee jossain vaiheessa sellainen väsähtäneempi hetki, jolloin lapsi tarvitsee kiinnostavaa tekemistä tai pienen välipalan pysyäkseen hereillä, mutta kun se hetki menee ohi, hän yllättäen jaksaakin pysyä hereillä iltaan asti.

Kotiäitiys - elämänura ja elämäntapa!

http://p1.foorumi.info/kotona/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla