Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut selibaatissa 3 vuotta, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
01.10.2010 |

Olen yh.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboi silloin tällöin? Ilmeisesti ap ja pari muuta vastaajaa eivät tee edes sitä, jos kerran kaikki seksuaaliset tuntemukset ja halut ovat poissa.

Itsekin olin 2,5 vuotta selibaatissa, mutta kyllä mä varmaan noin 10 krt tuona aikana tyydytin itseäni, mikä sekään ei kyllä ole mielestäni paljon. Ja yh minäkin. Ei sentään mitään narsistimiestä taustalla, muuten vaan ei huvittanut ja itsetunto oli nollassa, ehkä hieman masennustakin.

Voin sanoa, että itse selibaatti ei tehnyt tiukkaakaan, mutta sitten kun kävi niin onnellisesti, että vihdoin harrastin (ihanaa) seksiä, muutuin lähestulkoon nymfomaaniksi. Vähän niinkuin joku olisi herättänyt nukkuvan "pedon". :)

Toivon tosiaan, että ap ja muut selibaatissa elävät löytävät jälleen seksuaalisuutensa ja ruumiin ilot. Ne ovat mahtava voimavara!

Vierailija
2/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..selibaattia jos ei ole mahdollisuutta seksiin.

vaan se on, että on mahdollisuus ja pidättäytyy tahallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ei kiinnostusta. ap

Vierailija
4/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta hakea seksiä tai uutta kumppania, en ole vielä edellisestäkään toipunut, jos toivun koskaan, sillä mies oli oikeasti narsisti ja jätti pahat jäljet minuun.

Vierailija
5/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta hakea seksiä tai uutta kumppania, en ole vielä edellisestäkään toipunut, jos toivun koskaan, sillä mies oli oikeasti narsisti ja jätti pahat jäljet minuun.

Ei vaan enää pysty. ap

Vierailija
6/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Itse olen 40+ ja oltiin yhdessä yli 15 vuotta, kunnes vasta tajusin.

Vierailija
7/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin mennä pilalle sinä aikana. Missäpäin ap. asut?

Tampereella olisi 4. päivä meille uhreille yhteistapaaminen. En ole ollut aiemmin, enkä tohtisi yksinkään oikein mennä.

jotain apua pitäisi kuitenkin alkaa saamaan, eivätkä uudet saman kokeneet ystävätkään olisi pahitteeksi.

Olisiko sinulla mahdollisuutta tulla?

Tai jollakin muulla saman kokeneella.

Vierailija
8/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Itse olen 40+ ja oltiin yhdessä yli 15 vuotta, kunnes vasta tajusin.

Mies oli mua aika paljon (11 v) vanhempi. ap

Vierailija
9/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies latisti ensimmäisen lapsen jälkeen henkisesti ja fyysisesti niin, etten sen jälkeen ole halunnut/ voinut/ pystynyt.

Vierailija
10/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet siis edes itse ole hoitanut?

Ei pysty ajattelemaan enää mitään eroottista. Se vaan on kaikki ohitse.

Vierailija
11/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sentään naimisissa:(

Vierailija
12/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin meni luottamus kaikkiin miehiin. Ja tuli suoranainen inho seksiä kohtaan!

Olen miettinyt, olisiko netin kautta mahdollista löytää kunnollinen ja tervepäinen kiva mies? En ole vielä etsinyt.

Vierailija
13/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet siis edes itse ole hoitanut?

Ei pysty ajattelemaan enää mitään eroottista. Se vaan on kaikki ohitse.

Ei ole mitään seksuaalisia tuntemuksia. Ei vois vähempää kiinnostaa oikeasti.

Vierailija
14/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin meni luottamus kaikkiin miehiin. Ja tuli suoranainen inho seksiä kohtaan!

Olen miettinyt, olisiko netin kautta mahdollista löytää kunnollinen ja tervepäinen kiva mies? En ole vielä etsinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi