Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen peppu ja orgasmi.

Vierailija
23.09.2010 |

Olin uuden poikakamuni kanssa sängyssä ekaa kertaa, ja esileikin aikana hiplasin suuseksin yhteydessä hänen kiveksiään hellästi sormillani. Mies otti kiinni ranteestani ja hivutti vaivihkaa kättäni kivestensä taakse - ja aloin hipelöimään hänen kivestensä takana olevaa aluetta, koska ajattelin että hän nauttii siitä jotenkin enemmän...yllätyin kun hän kuiskasi että "laita eteenpäin hieman..jooko...laita sormi pyllyyn pikkusen..." Hidastin hieman imemistä ja pyörittelin sormea hänen pyllynsä ympärillä ja hivutin hiljaa sisäänsä noin pari senttiä etusormeani, ja pyöritin hellästi sitä hänen pyllyssään...mies ehti sanoa vain että "...t..tulee!" ja otin juuri munan pois suusta - ja hän sai tosi kovan orkun, joka kesti ja kesti, runkkasin häneltä vielä ja hän sai toisen orkun! Ensimmäinen mies joka pyytää sormea pyllyynsä, olin hieman ihmeissäni - lähinnä siitä että onko miten yleistä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö...varsinkin uuden tyttökamun pitää imee kaikki ja niellä kakistelematta...pisteet siitä että teit mitä hän pyysi!

Vierailija
2/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei vaan uskalla pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin juuri munan pois suusta - ja hän sai tosi kovan orkun

Vierailija
4/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuun saakka - sehän on sen idiskin, ellei sit panna.

Vierailija
5/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois niin kiva tehä noin mun miekkoselle! Jospa se vain pyytäis...

Vierailija
6/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma kannattaa aloitta sillä, että käytät runsaasti liukuvoidetta käsityöskentelyssä. Siitä sitten hivuttaudut hyväilemään kasseja sekä välilihaa ja hivuttaudut pepulle koko ajan miehen reaktioita seuraten. Tietysti koko ajan toisella kädellä runkaten kalua. Muista pitää lähestyvä sormi liukkaana. Mies kyllä puristaa pakaransa yhteen, jos menet liian pitkälle. En silti usko että niin kävisi :)

Musta ois niin kiva tehä noin mun miekkoselle! Jospa se vain pyytäis...

Vierailija
7/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uuden poikakamuni kanssa sängyssä ekaa kertaa, ja esileikin aikana hiplasin suuseksin yhteydessä hänen kiveksiään hellästi sormillani. Mies otti kiinni ranteestani ja hivutti vaivihkaa kättäni kivestensä taakse - ja aloin hipelöimään hänen kivestensä takana olevaa aluetta, koska ajattelin että hän nauttii siitä jotenkin enemmän...yllätyin kun hän kuiskasi että "laita eteenpäin hieman..jooko...laita sormi pyllyyn pikkusen..." Hidastin hieman imemistä ja pyörittelin sormea hänen pyllynsä ympärillä ja hivutin hiljaa sisäänsä noin pari senttiä etusormeani, ja pyöritin hellästi sitä hänen pyllyssään...mies ehti sanoa vain että "...t..tulee!" ja otin juuri munan pois suusta - ja hän sai tosi kovan orkun, joka kesti ja kesti, runkkasin häneltä vielä ja hän sai toisen orkun! Ensimmäinen mies joka pyytää sormea pyllyynsä, olin hieman ihmeissäni - lähinnä siitä että onko miten yleistä?

Aiku kiva tyttis oot... tollee se mullaki lähti. ekaks pikkusen sormee peppuun ja lopulta dildoo. tajunnanräjäyttäviä orgasmeja tuli oikein sarjatulella. Lopulta oli pakko myöntää et oon poikiin suuntautunu ja nykyään elän rekisteröityneessä parisuhteessa ihanan jäbän kaa.

masa84

Vierailija
8/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiusotellen tekee - :) Pikkuhiljaa ja varovasti sormi sisään...äijä suorastaan ulvoo nautinnosta!

Vierailija
9/16 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homouden kanssa...peppu on aika herkkää aluetta...naisillakin by the way ;) Itse saan helpommin kun ukko laittaa sormen vaikka puoliksi pyllyyn, naidessa tai kesken sormituksen.

Vierailija
10/16 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homouden kanssa...peppu on aika herkkää aluetta...naisillakin by the way ;) Itse saan helpommin kun ukko laittaa sormen vaikka puoliksi pyllyyn, naidessa tai kesken sormituksen.

todellakin että mies jolta persettä rassataan ei oo homo? hahaha salli mun nauraa, selkeä homouden merkki se on!

Vierailija
11/16 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tämän tasoiset valheet anaaliseksin nautinnosta ovat jo virkamiestason tutkintaa vaativia. Kukaan ei voi nauttia anaaliseksistä. piste. todellakin että mies jolta persettä rassataan ei oo homo? hahaha salli mun nauraa, selkeä homouden merkki se on!

Vierailija
12/16 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heränny.

Vierailija
13/16 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas vaimo oli alkanu siitä lähin epäilemään mun seksuaalista suuntautumista kun selvisi että tykkäisin et hän sormettais mua. Ei siis ole huolissaan että kävisin vieraissa vaan et oon kiinnostunu miehistä. Mitä helvettiä!

Mä nautin herkästä pepustani ennakkoluulottomasti, mutta miehet ei vaan kiinnosta. Naisen kanssa mitä vaan kivaa.

m34

Vierailija
14/16 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pyydettyä ja naiseni kilahti ja marssi ulos kun pyysin, exä joskus ''vai vihkaa'' laittoi ja siitä kyllä pidin. erehdyin nykyiseltä kysäisemään asiasta... Loistavan orkun siinä kyllä saa mutta en taida tämän elämän puolella ottaa koskaan puheeksi. Ja näillä todisteilla olen siis homo seksuaali.

M25

Vierailija
15/16 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin varma homofiili sodomiitti

Vierailija
16/16 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli pyydettyä ja naiseni kilahti ja marssi ulos kun pyysin, exä joskus ''vai vihkaa'' laittoi ja siitä kyllä pidin. erehdyin nykyiseltä kysäisemään asiasta... Loistavan orkun siinä kyllä saa mutta en taida tämän elämän puolella ottaa koskaan puheeksi. Ja näillä todisteilla olen siis homo seksuaali.

M25

Jos oot vasta 25-vuotias niin ei ehkä kannata julistaa mitään loppuelämän juttuja siinä vaiheessa. Kun oot varttuneempi ja seksikumppanisi myös, aukeaa ihan uudet ovet nautintoon kun tietyt estot ja häpeä ovat hävinneet ja seksuaalisuuteen on tullut lisää runsaalla mitalla aitoa luonnollisuutta. Rakkaan kumppanin kanssa vielä tämän lisäksi keskinäistä luottamustakin, jonka turvin kaikenlaiset yhteiset ihanat kokemukset pääsevät nousemaan kukoistukseensa. Tuossa iässä se seksi on helposti vaan semmoista pelkkää ujoa paneskelua vielä.