Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä eläminen sossun tuilla loskaisessa ja pimeässä Suomessa

Vierailija
23.09.2010 |

on vaan niin paljon rehellisempää ja tärkeämpää kuin noiden miljonääriäitien luksusmammona. Kyllä mun elämässä vaan on paljon enemmän sisältöä kun saan täällä av:lla tapella parhaasta haalarimerkistä. ja esitellä viikon ruokalistaani. Olenhan HYVÄ ÄITI, koska minulla ei ole rahaa. Kaikki köyhät ovat. Naamakin näyttää petolinnun perseeltä, mutta se ei haittaa, koska olen köyhä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti ihmettelen tapaasi kirjoittaa ja kuvailla itsesi halventavaan sävyyn?

Miksi teet itsestäsi pellen. Olet oikeassa ja ole ylpeä itsestäsi. Minusta miljonääriäitien luksusmammona kuuluu köyhille. Se pitäisi vain ottaa heiltä pois.

Terveisiä äidille. Minä lähden nyt aamulenkille, kun tuo alikensarttikin käytävällä huutelee.

Hei hei.

Vierailija
2/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olen oikein onnellinen jokaisen puolesta joka on osannut esim. yrittämällä rikastua tai tekemällä asioita muutan vain oikein ja oikeaan aikaan, esim. kiinteistökaupat.

Mutta nämä miljönääriäidit. Kumpikaan ei ole millään tavalla rikkautta edesauttanut. On vaan naitu rahaa (vai onko oikeasti, jos toisen puolisolla on järkyt summat ulosotossa täällä Suomessa) ja sitten kerskutaan niillä rahoilla. Se on minun mielestäni säälittävää ja naurettavaa. Kun jokainen tietää, että pillulla ne rahat on ansaittu.

On toki paljon pareja, joissa kumppanien lähtökohdat on olleet aivan erilaiset, esim. Vanessa ja Jari Kurri. Mutta voisitteko kuvitella, että Vanessa lähtisi telkkariin esittelemään laukkujaan ja tavaroitaan? Itse en mikään Vane-fani ole, mutta hyvin hienovaraisesti hän on osuutensa hoitanut. Pukeutuu selkeästi laadukkaisiin ja kalliiisiin vaatteisiin, mutta ei esittele niitä.

Siksi nuo miljönääriäidit on niin naurettavia. Ihan kuin jonkun epätoivn vimmalla pitäisi todistella jotain, ettei se vain katoaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan mikä vika omassa värkissäni on kun mulle se ei tuonut vastaavaa mammonaa. 4 lasta sieltä on ulos pukattu, mutta rahaa ei näy missään. Taitaa noilla miljonäärimammoilla olla aivan perusteellisen hienot toosat!

Vierailija
4/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat kelluvat tilillä käyttämättöminä ja samaan aikaan monet perheet näkevät suorastaan nälkää. Se on väärin. Se on myös väärin millä keinoin nämä yrittäjät saavat rahansa. HE saavat rahansa työläisten kustannuksella. Työläisten jotka tekevät työtään edullisesti. Minusta raha pitäisi jakaa kaikille osapuolille tasaväkisemmin.

Ihmettelen myös niitä jotka rikastuttavat näitä "yrittäjiä". Suosittelen irtisanomista sellaisesta työstä josta johtaja vetää paksuimma viipaleen voita leivälleen.

Kyllä rikkaat ovat nykyajan aateleita. Rahat jakoon!

Vierailija
5/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava ap:n aloitus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme