Ärsyttää kun naamakirjan päivitykset ovat pelkästään liikuntasuorituksia!
Kommentit (5)
ja sinua ärsyttää. Minullakin on pari jumppiaan raportoivaa ja tulee lähinnä huvittunut olo niitä lukiessa.
Yksi mamma on pahimmasta päästä, ei mitään muuta kuin kuntosalijuttuja. Oli just kipeenä ja päivityksissä murehti vain sitä, kun ei pääse treenaamaan. Ja sit kun pääs niin pitihän sitä hehkuttaa. Vuoden ajalta ei mihinkään muuhun aiheeseen liittyvää päivitystä ko. henkilöllä ole.
Aluksi poistin hänet näkyviltä, mutta nykyään on taas koska ne on jo niin hupaisia ne sen päivitykset, ei voi kuin nauraa :DD
Miksi aina ajatellaan ettei saa puhua!!! Saa kai se silti ärsyttää. Varmaan minäkin ärsytän vaikka ketä.
Miksi aina ajatellaan ettei saa puhua!!! Saa kai se silti ärsyttää. Varmaan minäkin ärsytän vaikka ketä.
Ihanaa, kun joku muukin tunnustaa suoraan, että saa laittaa mitä vaan, mutta saa myös ärsyyntyä jostakin.
Minäkin ärsyynnyn mielestäni typeristä FB-päivityksestä (suurin inhokkini on viikonpäivän raportointi: "Jahas. Se on taas maanantai."). Inhottavia ovat myös kymmenet Youtube-linkit peräkkäin. Argh!
Mutta mulla ei missään nimessä ole minkäänlaista harhakuvaa siitä, ettenkö muka itse olisi vähintään yhtä ärsyttävä jonkun mielestä. Taatusti olen.
Blokkaan ne, jotka ei muuta teekään kuin ärsytä. Muiden kohdalla nielen ärsytykseni. Omapa on ongelmani.
aina toistuvat lausahdukset tietyillä ihmisillä..esim. on mukavata!