Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukkis, paljastuit :D

Vierailija
22.09.2010 |

Hää, keksin juuri että tuo huono ulosanti noissa ilmoituksissa ja muutoinkin outo sana-asettelu yms. blin blingit tarkoittavat että Lukkiksemme tulee tuolta itä-rajan takaa ;)

Ei minulla ole venäläisiä vastaan mitään, kunhan kerron mitä vahvasti epäilen.

Siinähän se selittyisi avioliitto niin "vanhan" miehen kanssa sekä ainakin isomman tyttären nimi vivahtaa itään :)

Onko Lukkis paljastettu ?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille kaveri laittoi tänään ilmoituksen tästä myyjästä

Vierailija - 13.10.10 08:21 (ID 11318736)

Siis jokin erityinen syy vai yleisesti?

Vierailija
22/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille kaveri laittoi tänään ilmoituksen tästä myyjästä Vierailija - 13.10.10 08:21 (ID 11318736)

En itse tiedä asiasta sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille kaveri laittoi tänään ilmoituksen tästä myyjästä Vierailija - 13.10.10 08:21 (ID 11318736)

En itse tiedä asiasta sen enempää.

Vierailija
24/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki lukkiskeskustelut poistetaan!

Vierailija
25/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki lukkiskeskustelut poistetaan!

Ihan on omaa syytänne

Vierailija
26/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hää, keksin juuri että tuo huono ulosanti noissa ilmoituksissa ja muutoinkin outo sana-asettelu yms. blin blingit tarkoittavat että Lukkiksemme tulee tuolta itä-rajan takaa ;)

Ei minulla ole venäläisiä vastaan mitään, kunhan kerron mitä vahvasti epäilen.

Siinähän se selittyisi avioliitto niin "vanhan" miehen kanssa sekä ainakin isomman tyttären nimi vivahtaa itään :)

Onko Lukkis paljastettu ?

Koko elämä yhden ihmisen asioita pohtien, voi elämän kevät sentään. Get a life!

Vierailija
27/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuisikohan ne kieliopilliset oudot kiemurat siitä?

Vierailija
28/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista, koska tekee jonkin verran kauppaa (onko oikeita kauppoja..niin vain trinsessa tietää)

erään myyjän kanssa, joka lienee venäläinen nimensä ja suomenkielen taidon perusteella :). Voisin hyvin kuvitella kavereiksi ;). Mutta trinsessalla on kyllä ihan suomenkielinen nimi..ainakin etunimi.

Vierailija
29/33 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos tämä totta?

Vierailija
30/33 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukkiksen huutishistoria kannattaa tsekata!!!!!!!!

Vierailija
31/33 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä on jäänyt väliin? Ja missäs kaikki lukkis aka moonis-ketjut onvat :O ??

Vierailija
32/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään uutta? Sensuuri ainakin pelaa...

Vierailija
33/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista, koska tekee jonkin verran kauppaa (onko oikeita kauppoja..niin vain trinsessa tietää) erään myyjän kanssa, joka lienee venäläinen nimensä ja suomenkielen taidon perusteella :). Voisin hyvin kuvitella kavereiksi ;). Mutta trinsessalla on kyllä ihan suomenkielinen nimi..ainakin etunimi.

Prinsessa73 tai 74 tai jotain semmosta nimellä kyseinen lukkofaini/moonlight2 / jne on tehnyt minun kanssa huutiksessa yhden ihan oikean kaupan. Siis ostanut minulta ja maksanut ihan niinkuin pitääkin.

Toinen kauppa ei onnistunut, ennen huutoa kysyi maksuaikaa, ihan kuten huutiksen etiketissä pitääkin, enkä suostunut maksuaikaan, kun kohteessa oli jo huuto tai huutoja.

Olen itse yrittänyt huutaa prinsessan kohteita joskus kun oli prinsessana, mutta niiden hinta nousi niin korkealle, että jätin sitten väliin. Siihen aikaan paketit oli isoja, eikä mitään tämmösiä kuin nyt tuon lukkiksen, mooniksen ym. nimimerkkien kohteet on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan